Te jotka uskotte kuoleman jälkeiseen elämään

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja vieras
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
V

vieras

Vieras
Uskotteko, että elämää on heti oman kuoleman jälkeen vai vasta ns. viimeisen päivän jälkeen eli kaikilla alkaisi kuoleman jälkeinen elämä yhtä aikaa? Ihan mielenkiinnosta kyselen...

Mä en osaa sanoa! Todella vaikea kysymys. Olen ajatellut että elämä alkaa heti kun on kuollut, ja siellä tapaa jo ennen kuolleita ihmisiä, mutta kun on se Tuomiopäivä! Ja silloin langetetaan tuomio sen mukaan miten on elänyt. Todella vaikea juttu!

Minä uskon jälleensyntymiseen ja karman lakiin. Siihen, että sielu kiertää elämästä toiseen, ja kerää joko hyvää tai pahaa karmaa omilla teoillaan. Olen tullut siihen tulokseen, että karman laki on ainoa joka selittää maailman mielettömyyden ja epäoikeudenmukaisuuden.
"Sitä saa, mitä tilaa", "Niin makaa kuin petaa", "Sitä niittää mitä kylvää" jne jne.

Kuoleman jälkeen sielu siirtyy energiana muun energian joukkoon, ja palaa elämään (= uuteen kehoon) joskus ennemmin, joskus myöhemmin. Oman karmansa mukaan, sellaiseen elämään ja tilanteeseen jota juuri silloin tarvitaan.

:)

No kyllä se henki heti kuoleman jälkeen on "elossa".. joko jatkaa heti matkaa seuraavaan elämään tai jää tänne tuttuihin paikkoihin pyörimään, jos ei uskalla jatkaa eteenpäin. Juuri mietinkin tossa hetki sitten tätä miten kauan sielu mahtaa olla kuvioissa..
Eilen katsoin ohjelman missä kaksi meediota selvitti 35v vanhaa murhaa, se murhatun henki kertoi asioita.. mietin että kauanko se henki sitten oikein on käytettävissä ennen kuin siirtýy seuraavaan elämään... Tulin tulokseen, että ehkäpä niin kauan kuin sillä on vielä rakkaita ja omaisia maan päällä.. voiskohan olla niin... hmmmmmm..... Tai kuten murhatullakin, jos sen murhaaja on vielä elossa, tuskin sielu on vielä viitsinyt siirtyä eteenpäin.. EMMINÄ TIERÄ!
Kattoko kukaan muu sitä ohjelmaa, loppu minusta kesken. :/

Yhteistyössä