Te jotka uskotte henkiparannukseen, kertokaa parantumistarinoita

  • Viestiketjun aloittaja alkuper.
  • Ensimmäinen viesti
alkuper.
En kaipaa skeptikoiden vähättelyjä, vaan kokemuksia niiltä jotka oikeasti uskovat henkiparannukseen/energiahoitoon/kaukoparannukseen/healingiin. (jotka kaikki tarkoittavat samaa, parantavan energian välittämistä)

Minun isäni on henkiparantaja, ja nyt viime aikoina hän on alkanut tehdä suorastaan ihmeitä. Tekisi mieli auttaa häntä hankkimaan asiakkaita, hän kun itse on sen verran ujo ettei kehtaa.

Hän paransi erään tuttavan, jolla oli maksa niin huonona ettei enää ollut kuin kaksi vaihtoehtoa-maksansiirto tai kuolema. Taustalla oli pitkäaikainen maksasairaus, ei alkoholismia tms. Isäni annettua henkiparannusta, miehen maksa alkoi pikkuhiljaa parantua itsekseen. Lääkärit olivat ihmeissään, ja puhuivat ihmeestä. Meni pari kuukautta, ja samalla miehellä todettiin leukemia. Taas isäni paransi häntä, ja sama tapahtui, leukemia parani itsekseen ennen kuin mitään hoitoja ehdittiin aloittaa. Lääkärit puhuivat selittämättömästä ihmeparantumisesta, ja pyysivät saada haastatella häntä lääketieteelliseen julkaisuun.

Minulta löytyi joitakin vuosia sitten toisesta rinnasta patti. Siitä otettiin ohutneulanäyte ja se todettiin hyvänlaatuiseksi kasvaimeksi, varattiin leikkausaika. Kyseessä ei ollut kysta tms. nesterakkula vaan kiinteä kasvain. Isäni paransi senkin, ja leikkausaika jouduttiin perumaan.

Pari kk sitten menin alavatsakipujen takia gynegologille, minulla todettiin endometrioosi. Seuraavalla lääkärikäynnillä se oli kuitenkin hävinnyt kokonaan,kiitos isäni. Lääkäri sanoi taas ettei tuota pysty selittämään mitenkään.

Tuossa vain muutamia tarinoita. Itselläni on sama lahja, se on meillä suvussa, mutta itse en ole kovin paljon käyttänyt sitä, jotenkin en ole uskaltanut.

Silti haaveeni olisi, että sekä isäni että minä voisimme auttaa joskus ihmisiä kyvyllämme. Me uskomme siihen, koska olemme nähneet sen, pakko uskoa.

Muilla kokemuksia henkiparannuksesta?
 
"aapee"
Kerron vielä, että huomasin kykyni aikanaan samoin kuin isäni, eli käsiä alkoi kuumottaa kun on lähellä sairasta ihmistä. Nykyään pystymme tuntemaan henkilön sairaudet käsillämme, pitämällä käsiä n. 10 cm päästä hlön kehosta.

Tämä on tavallaan aika pelottavaa ja hämmentävää. Mutta olen iloinen jos itse olen voinut auttaa ihmisiä, vaikken ole sellaisiin ihmeisiin kyennytkään kuin isäni.
 
"neppi"
Minä uskon tuohon. Itselläni ei ole asiasta kokemuksia, mutta pari tuttavaa on käynyt henkiparantajalla, ja kertonut oikeasti parantuneensa siitä mihin meni apua hakemaan. Rohkeasti vaan alatte auttaa ihmisiä, jos kerran tuollainen taito on luonnostaan.
 

Yhteistyössä