te jotka taistelette tätä koronapiikkiä vastaan

vierailija
niin jätättekö muutkin rokotukset ottamatta. ja jätättekö lapsenne rokottamatta
Ei jätetä lapsilta eikä itseltä rokotteita ottamatta, jotka suojaavat viruksilta tai bakteereilta ja estävät tartuttamasta viruksia tai bakteereita.

Kausi-influenssarokotetta ei oteta, koska suomi on epäonnistunut rokotteiden valinnassa viime aikoina.

Mutta kuvittelisi nyt jo ymmärtävän eron rokotteen ja mikälie injektion välisen eron. Koronapiikki ei sisällä heikenettyä virusta, eikä kukaan tiedä mitä neste sisältää. Jos sinä ap tiedät, kerro toki liikesalaisuus mistä suomellakaan ei ole mitään hajua.

Pfizerin lasten 5-11vuotiaiden piikitystutkimus loppuu vasta toukokuussa 2026. Joten ei ole mitään tarvetta hätäillä kokeellisen piikin kanssa, olkoot muut koekaniineina.

Ja kyllä, lapset tietävät ja osaavat suhtautua koronaan järjellä, pelkäämättä kuitenkaan kuolemaa tai muita mörköjä, joista te isoäidit tykkäätte pelotella.
 
Edelleen aika moni vastustaa mm. rokotteeseen painostamista ja suoranaista pakottamista..itse olen yhden rokotteen ottanut, toista en luultavasti ota ja ihan syystä että ärsyttää tämä yleinen painostus.

Hassua on muuten sekin, että ennen vaaleja kaikki hallituspuolueet huusivat kurkut suorina rokotteiden puolesta ja rajoitusten tärkeydestä, mutta vaaleista muutaman päivän eläneenä uutiset kertovat kuinka yksi jos toinenkin poliitikko haluaa avata tätä maata rajoituksista (mikä on toki hyvä asia, mutta ihmettelen vaan miten se raja vaaran ja ''koronalla on kevät'' tuli juuri vaalien jälkeisinä päivinä esille).
 
vierailija
Lapseni on saanut rokotusohjelman mukaiset rokotukset, jopa calmeten. Sai myös sikapiikin ja kiitän kyllä luojaani, ettei hänelle tullut siitä mitään. Hän halusi itse ottaa myös hpv:n. Mut tää k-piikki nyt vaan jotenkin tökkii, enkä anna sitä ottaa. Pitäs olla pikkusen enemmän puolueetonta dataa saatavilla sen vaikutuksista. Ja pitkäaikaisvaikutuksiahan ei tiedä vielä kukaan.
 
vierailija
No se pitäisi näkyä superkorkeina kuolinlukuina. Niitä aikoja odotellessa.
Missasit tämän #2 viestin, ne alkoi huippuunsa treenatuilla. On näköjään hyvä olla pelkkä laiskimus

Pitkä litania huippu-urheilijoista, jotka ”yllättäen” kuolivat sydänkohtauksiin koronarokotusten alkamisen jälkeen!

 

Yhteistyössä