vieras
miten jumppasit ja kuinka usein? Paljonko tuli raskauskiloja? Luuletko, että hyvä kunto vaikutti positiivisesti synnytyksen kulkuun?
Miehen kuuluu pitää huolta vaan omasta kunnostaan. Olla hiljaa ja näyttää kivalta.Alkuperäinen kirjoittaja TOSI MIES:Naisen kuuluu pitää paikat kunnossa myös raskaana ollessa!!!
Ja miehen olla sen verran fiksu (edes raskausaikana, vaikka se taitaa olla toislta liikaa vaadittu) että älyää pitää suunsa kiinni asiasta mistä ei ole kokemusta.Alkuperäinen kirjoittaja TOSI MIES:Naisen kuuluu pitää paikat kunnossa myös raskaana ollessa!!!
Käyttäähän ihminen niitä vatsalihaksia muutenkin. Ei tietenkään oo tarkotus riuhtoa tms. Saahan raskausaikana isutua ja kävellä ja imuroida ymsyms.Alkuperäinen kirjoittaja CrystalBlue:Miten mulla on käsitys ettei vatsalihaksia saa tehdä? Ainakin kaveri käy jumpassa ja siltä kiellettiin kun maha/vauva alkoi kasvamaan.
Löysin palstan vaimon bookmarkeista. Vaimo sukuloimassa ja minä juuri tulleena pikkujoulujen jatkoilta...Alkuperäinen kirjoittaja tyttöjen äiti:Mikä ihme toi TOSI MIES oikein on? Onks se joku nainen, joka koittaa esittää jotain miestä. Mä en usko, että kukaan mies vois olla tommonen. Jutut on ihan keksittyjä...
Bingo! Todistit juuri, millasia kaikki miehet on. Tiiätkö mitä tälläpäin tehtäis tollasille paskiaislle... Ja turha on kenekään tulla nyt kitisemään, että ei mun mies koskaan... Niin varmaan väitti tämänkin paskiaisen vaimo täällä ennen lähtöään...Alkuperäinen kirjoittaja TOSI MIES:Löysin palstan vaimon bookmarkeista. Vaimo sukuloimassa ja minä juuri tulleena pikkujoulujen jatkoilta...Alkuperäinen kirjoittaja tyttöjen äiti:Mikä ihme toi TOSI MIES oikein on? Onks se joku nainen, joka koittaa esittää jotain miestä. Mä en usko, että kukaan mies vois olla tommonen. Jutut on ihan keksittyjä...
Juu tietenkin normaalit noi askareet ja muut. Mutta olivat siis sanonut kaverille ettei saa osallistua sillon kun tehdään vatsalihaksia.. en tiedä miksi.Alkuperäinen kirjoittaja Zoe-F:Käyttäähän ihminen niitä vatsalihaksia muutenkin. Ei tietenkään oo tarkotus riuhtoa tms. Saahan raskausaikana isutua ja kävellä ja imuroida ymsyms.Alkuperäinen kirjoittaja CrystalBlue:Miten mulla on käsitys ettei vatsalihaksia saa tehdä? Ainakin kaveri käy jumpassa ja siltä kiellettiin kun maha/vauva alkoi kasvamaan.