Te jotka ootte valmistunu ammattiin aikuusiällä, niin ootteko osallistunu koulun juhlaan?

Scarlett O Harava

Tunnettu jäsen
17.08.2004
61 304
187
63
Mua ei vois vähempää kiinnostaa koko juhla ja haluaasin saada vain todistuksen vaikkapa postis. Mä oon osallistunu juhliin ku pääsin ylioppilaaksi ja ku valmistuun suurtalouskokiksi, eikö kaks juhlaa riitä. :D

Mutta siis ootteko te muut osallistuneet oman koulun juhlaan ku ootte valmistunu?

[QUOTE="sipsi";28370656]Juhliin vaan, ilman muuta :)[/QUOTE]

Ei kiinnosta kyllä yhtään koko juhla eikä kyllä kiinnosta sekää, että yhden juhlan takia pitääs nousta kukon pieremän aikaan ja juhlan jälkeen odottaa ties kuinka kauan linja-autoa.

En ole osallistunut, enkä ole pitänyt juhlia kotonakaan. En juhli muutenkaan itseäni, joten tämä on vain miun tyyli. Iloinen ja ylpeä saavutuksesta olen toki ollut, mutta mielestäni on tärkeintä se tsemppi matkan varrella kuin päätepysäkillä.

Valmistuin aikuispuolelta (iltaopiskeluina), ja valmistujaisjuhla oli tietysti arkipäivänä koko koululle. En mennyt, en siis järjestänyt itjselleni vapaapäivää töistä sen takia. Sitä paitsi mähän valmistuin lokakuussa, oisko seuraava juhla ollut joulukuussa? Sain todistuksen postissa jo marraskuussa. Mutta eipä tainnut suurin osa meidän luokasta osallistua, ei edes ne jotka valmistuivat ns. oikeaan aikaan, eli toukokuun lopulla.

Juhla on huomenna enkä aio osallistua. Soitettiin parin päivän sijaasuuteen eilen illalla joten töissä oon huomenna. Mielummin teen töitä ja saan rahaa ku notkun opiskelupaikkakunnalla monta tuntia yhden juhlan takia. Linja-autot ku kulkee niin huonosti. Opettajalle ilmootin asiasta ja hän laittaa todistuksen postis tulemaan.

Yhteistyössä