Kuinka isot ei mene? Oon miettinyt tuota "livekirppariakin" ja nuo vaatteet on lähes kaikki alle 104senttisiä.Alkuperäinen kirjoittaja NannaIhana:siitä en tiedä, mut kirpparilla (ei netti) ei mee lastenvaatteet, siis nää isommat.
no mä en ainakaan laittanu hintoja esille heti, kun en jaksanut niitä miettiä. kehotin siis ihmisiä tarjoamaan. todellakaan en kuitenkaan myy eniten tarjoavalle, vaan sille, joka on ensiksi vaatteesta kiinnostunut! aina ollaan saatu hinta neuvoteltua.Alkuperäinen kirjoittaja Hewletin Paccardi:Mua ottaa päähän kun tuolla kirpputoripuolella järjestetään huutokauppaa, menisivät huutiksen puolelle sitten kauppaamaan! Kunnolla hinnat esiin!!!
Jos sen laittais että Housut 3?/tarjous?Alkuperäinen kirjoittaja hmm:no mä en ainakaan laittanu hintoja esille heti, kun en jaksanut niitä miettiä. kehotin siis ihmisiä tarjoamaan. todellakaan en kuitenkaan myy eniten tarjoavalle, vaan sille, joka on ensiksi vaatteesta kiinnostunut! aina ollaan saatu hinta neuvoteltua.
noita hintoja on tosi veemäinen laittaa, kun ei viitsisi ihan ilmaiseksi antaa, ja sit jos laittaa hitusen enemmän hintapyynnöksi, kuin joku toinen olisi valmis maksamaan, niin kukaan ei edes tarjoa/yritä tinkiä pienemmäksi.
en siis jaksa ainakaan itse enää tonne edes vaatteita laittaa.