Te jotka olleet laparoskopiassa, haavojen parantuminen!?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja "Kipeä"
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
K

"Kipeä"

Vieras
Mulla on nyt 1,5vko aikaa siitä ja yksi alavatsan sivuhaavoista on tosi kipeä ja sitä särkee. Mulle sanottiin ettei ne vaivaa ja olin viikon saikulla mutta nyt tuo yksi on niin kipeä että töissä pitää ottaa buranaa. Se ei siis ole kun "yhden tikin" haava mutta ympärillä paljon mustelmaa. Haava ei ole tulehtunut vaan näyttää päällisin puolin hyvältä mutta kun ei kestä koskemista ja siellä alla on ihan kun joku patti.. Miten teillä muilla on noi parantuneet?

Mulla vaikeutti suorassa kävelyä se navan haava. Tikit kun poistin, niin jo pystyi kävelemään suorassa! Oli jotenkin liian tiukassa se yksi tikki. Joko sulla on tikit poistunut?

Jos se on kipeä ja vaivaa, niin mene ensiapuun näyttämään. Ja nimenomaan ensiapuun, ei tk:n päivystykseen. Nuo leikkauksen jälkeiset vaivat kuuluu ea-polille. Vaikka mistään hengenhädästä ei oiskaan kyse.

No ensinnäkin jos tilanne olis tosi paha niin soittasin taysiin enkä oman kunnan ensiapuun ja toisekseen kyl mä nyt katselen tilannetta enkä juokse ekana lääkärille asiaa ihmettelemään.

[QUOTE="kipeä";24075305]No ensinnäkin jos tilanne olis tosi paha niin soittasin taysiin enkä oman kunnan ensiapuun ja toisekseen kyl mä nyt katselen tilannetta enkä juokse ekana lääkärille asiaa ihmettelemään.[/QUOTE]

No sori vaan että neuvoin. En tajunnut että tää sun aloitus oli vaan pelkkää valittamisen riemua, luulin että kaipasit neuvoja. Mut joo, jatka samaan malliin.

Yhteistyössä