Te, jotka olette tulleet clomien avulla raskaaksi?

alotin heti kahdella. eka kierto ja tuloksena kemiallinen, toka kierto ei edes ovista ja kolmannesta ovis myöhään n. kp20 ja siitä raskaaksi.

lääkäri määrää sulle yksilöllisesti miten paljon otat. muistathan tarkistusultran, ettei folleja synny liikaa (tai ei ollenkaan, jolloin suurempi satsi). itsellä lääkäri määräsi heti kaksi koska edellis kierrossa ei johtofollia laisinkaan näkyvissä ja sanoi että kyllä kahdella yleensä kannattaa alottaa. (tämä siis jos ei kärsi pco:sta)

toivottavasti jotenkin auttoi, en tiedä edes vastasinko kysymykseesi :D paljon plussapuhureita!!!!

JJ-t ja peukaloinen 29+0

Mulla oli nyt luomukierrossa, kp13, 10mm folli. Ei oo pco:ta.
Muistatko mikä kp sulle sanottiin että ei ole lainkaan johtofollia näkyvissä?
Kysyin, seurataanko tätä ultralla. Vastaus oli, että jos ei puolen vuoden sisällä ole tärpännyt, niin tule sitten uudelleen! :| Itse olisin kyllä halunnut ne seurantaultrat.

joo se oli siis luomukierto kp 12 ja isoin folli tais olla joku 6mm ja niitäkin pari, eli ei johtofollia!! se kierto loppui sitten terojen ansiosta vihdostaviimeinn(edellinen kierto tais olla 63 päivää) . ja seuraavaan sitten 2x clomit päivässä. kp 15 johtofolli tais olla 18mm. eli toimi hyvin :D

joo teroja söin vain ennen clomien aloitusta kun kierto venyi aina ihan ylipitkäksi. ne kilpirauhas yms. arvot mitkä pitää ottaa ennen clomien aloitusta kertoo sen tarviiko clomien jälkeen jotain lääkettä ylläpitämään luteaalivaihetta (terot, luget tms.)

kannattaa tosiaan kun alat clomit niin bongailla sitä ovista kunnolla, jos et ultraan mene koska siinä ei ole mitään järkeä syödä clomeja turhaan puolta vuotta, jos niistä ei saada tarvittavaa vastetta. ne sivuvaikutuksetkaan ei ole mitään kivoja. suosittelen kyllä sitä ultraa ekassa clomikierrossa n. kp 12.

Mulla riitti 1 tabletti päivässä. :) Söin niitä kp 5-9 ja ekalla kierrolla, joilloin kävin seurantaultrassa niin tulos oli, että kaksi 20mm follia oli kypsynyt. Lääkärin mukaan seuraavilla kierroilla ei tarvinnut käydä ultrassa, kun tuo annos oli kerta sopiva. 4. clomikierto sitten toi sen toivotun tulokset ja täällä jo kuumeisesti odotellaan, että milloinkas se pikkuinen haluaisi tulla tänne masun toiselle puolelle. :heart:

Tinttu & Tirpukka 37+2

Kaksi ensimmäistä kiertoa söin yhden tabletin 3-7.kiertopäivä eikä mitään tapahtunut ja sitten kolmannesta kierrosta söin 2 tablettia ja yksi folli kypsyi ja raskaana ollaan :heart:

Charlott ja rinsessa 34+1

Mulle tehtiin ultra ennen clomien alottamista. Toisella puolella oli 9 ja toisella 10 n. 10mm follia.
Kokeilin 2kk yhellä tabletilla, ei tulosta. Kolmannessa kierrossa otin 2 ja heti tärppäs.
Mulla ei ollu mitään seurantaultria tms.

Mä söin yhden tabletin päivässä ja ensimmäisestä clomikierrosta tärppäsi :heart:
Lääkärin ohje oli, että jos ei kahdessa tai kolmessa kierrossa tärppää niin sitten lisätään annostus kahteen tablettiin päivässä.
Mulle ei tehty mitään seurantaultria.

Alkuperäinen kirjoittaja Toista viivaa vailla:
Alkuperäinen kirjoittaja Sisu:
Suoraan heti alko 2 tablettia / päivässä, ei 1 kokeiltu ollenkaan.
Tehtiinkö sulle seurantaultria?
Ei tehty, koska oli käytännön mahdottomuus alkaa järjestelee niitä, kun asutaan pienellä paikkakunnalla, ja lääkäri, joka määräsi lääkkeet, oli 90km päässä kaupungissa... Mutta käski kyllä tikuttaa ovista, et saadaan sit tietää 100% varmuudella, et ovuloin, ja myös ovulaatiohetki.

Yhteistyössä