te jotka olette tehneet värinpoiston tosi tummiin hiuksiin!!

hei
Tota...

Eka kysymys tulee mieleen: miks sä tahdot värinpoiston? Siis tahdotko laittaa toisen värin päälle vai päästä vaaleammaksi? Kun värinpoistohan on vaalennusta, niin jos laittas voimakkaampaa vaalennusainetta ja raidoilla?

Jos laitat vaalennusainetta tuohon väriin, oot aika hirveen värinen kohta (joten varaa sit ees se toinen väri siihen päälle laitettavaks...) :D

Niin ja siis värinpoistoaineen sijaan ihan vaalennusvoidetta vaan. :)
 
heh.....oon tehny, mustiin värjättyihin hiuksiin. Muuten tuli vaalea paitsi ns. ponnari jäi oranssin väriseksi. Ja hiukset oli reilusti yli olkapään. Ei auttanu muu kuin käydä parturissa ja leikata se oranssi osa pois. Yhen aineen pistin päähäni...joskus vuosia, vuosia sitten käytin 2 pkt, jotta lähti kaikki oranssi pois......Kyllä huomas latvoista, meni ihan hampuksi.
 
hei vielä
Juuri noista yllä mainituista syistä mäkin suosittelin sulle tota raidotusta enemmin. Siis että tekee sen vaalennuksen osissa. Nyt tämän verran raitoja ja ens kuussa sen verta enemmän taas. Tolleen oon tehny nyt parikin kertaa, kun ensin koitin kaksi kertaa tehdä kerta muutoksella ja eka olin täysin tipunkeltainen, johon ei päälle tarttunu mikään (oli pakko vaan katkasta) ja tokalla kerralla musta tuli vihreä, jota oli kanssa aika vaikea peittää... :whistle:
 
no vaalentaa haluan, vaaleen ruskeaksi. huomenna olen menossa kampaajaystäväni luo jonka kanssa sit laitetaan loppuun, mutta tää pää pitäis ensin saada paljon vaaleammaksi. mies haki toisen purkin, katsotaan tapahtuuko mitään..
 
Olen tehnyt kerran, 4 värinpoistoa laitettiin, päänahka kärähti mukaanlukien hiukset ja silti hiukset oli kirjavat :whistle: , en suosittele. sen jälkeen menin kampaajallekorjaamaan omat virheeni, hiuksista piti leikata 20cm ja päänahkaa joutu hoitamaan vaikka millä että palorakkulat parani. Siitä lähtien olen vaalennukset tehnyt kampaajalla, muuten värjäilen kotosalla.
 
ninni
ihan tummista halusin hieman vaaleamman ruskeat. Kampaaja laittoi kaksi kertaa värinpoiston, osa jäi keltaiseksi, osa oranssiksi, uudesta ruskeasta viikon päästä kuulsi keltainen läpi ja tukka oli tosi huonossa kunnossa, ihan hamppua ja kaikki kiilto pois. En suosittele kenellekään
 
Mulle tehtiin aikanaan, mun sävy, mitä laitoin hiuksiin oli tummanruskea, mutta kaikki kyllä sanoivat sitä mustaksi. Valokuvissa aikalailla yhtä tumma kuin sulla. Kyllä useampi värinpoisto laitettiin (en muista kun siitä on jotain 6 vuotta aikaa...)3 tai neljä luulisin. Kallistun itse asiassa tuon 3 puolelle, koska yhdellä kerralla laitettiin sitten vaaleita raitoja, joka "tasoitti" väriä kun mulla oma väri on vaalea, ja juuresta annoin sen kasvaa näkyviin koko ajan... Hiukset ei meneet mitenkään erityisen huonoon kuntoon, käytin kampaajalta ostamaani hoitoainetta. Ja päänahka kesti myös. Mulla on kuulemma hyvin käsittelyä kestävä hiuslaatu.
 
lämminsydän
Aikoinaan ihan pikimustaan parturissa laitettiin värin poisto ja siitä seurauksena sitten kamalan huonokuntonen tukka,meni siis kumilankamaiseksi, vaikka parturi sanoi,ettei kannata liikaa laittaa,ettei mene pilalle ja menihän ne sitten kummiski, voi pah.
 
Alkuperäinen kirjoittaja AnnaManna:
no nyt on kaksi värinpoistoa tehty.. oranssi on ja juuresta ihan vaalea. vielä ei ainakaan vaikuta siltä että hiukset olis kärsineet.. missä vaiheessa sen huomaa sit että hiukset menee pilalle?
Varmaan jos alkavat kovin katkeilemaan esim. pestessä, kun laitat kiinni jne. Ja varsinkin jos menevät pesun yhteydessä ihan takkuun, niin ette meinaa selväksi saada.

:whistle:
 

Yhteistyössä