Te, jotka olette saaneet 2 lasta, ja on ollut iso maha

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja mie
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
Se on itsestä kiinni. Vaikka ois kuin paljon lapsia voi massun vielä saada kiinteäksi. Itellä ei ole vasta kun yksi lapsi ja massu vielä hieman roikkuu mutta synnytyksestä onkin vasta 7 viikkoa. Mutta kummitädillä on varmaan jo lähemmäs 10 lasta ja hän on kyllä joka synnytyksen jälkeen saanut vatsansa "ruotuun".

Minä en ehkä noin ison sakin kans enään jaksais välittää omasta massusta B)

Olen saanut kaksi lasta ja nuorimmainen on vasta vajaa kuus viikkoa vanha. Sanoin just miehelle että näyttää ihan siltä että olisin vieläkin raskaana :laugh: :laugh:

Nyt täytyy alkaa jumppaamaan ja kiinteyttään mahaa..... eihän sitä ny voi olla raskaanaolevan näköinen koko ajan :laugh: Onneksi sain puntarin lahjaksi. Niin pystyy seuraamaan painoa koko ajan. Olis muuten 10kg ylimääräistä :kieh:

Niin mut joillapa masu kiinteityy itestään jollain se on vaikeampaa jos suvussa esim. jää semmoinen roikkuva nahka. :'(
Tunnen nimittäin 2 jolla masu kiinteityny ja raskaudesta ei ole jälkeäkään!! Toinen 3 lapsen äiti ja toinen 1 lapsen äiti. \|O

Tuossa se mukana höllyy. Nyt kyllä on tarkoitus yrittää saada vatsalihakset kuntoon ja olen tehnyt liikkeitä kotosalla. Nuorempi nyt jo 2 vuotta vanha ja pärjää paremmin isänsä kanssa jos lähden lenkille.

Yhteistyössä