Niinhän se näennäisesti onkin ollut, mutta ei niitä ole kukaan pystynyt tarkistamaan oletko ollut eri lomajärjestön lomalla jo samana vuonna. Siksi systeemin hyväksikäyttö on ollut mahdollista. Vasta tänä tai viime vuonna tuli tuo tarkistusmahdollisuus käyttöön.Kyllähän se oli näin jo 2007 ku me ekan kerran haettiin lomaa.
Ai jaa. Mulle ei ois tullu mieleenkään hakea useammin ku kerta selvästi ilmoitettiin että korkeintaan kahden vuoden välein voi lomalle päästä.Niinhän se näennäisesti onkin ollut, mutta ei niitä ole kukaan pystynyt tarkistamaan oletko ollut eri lomajärjestön lomalla jo samana vuonna. Siksi systeemin hyväksikäyttö on ollut mahdollista. Vasta tänä tai viime vuonna tuli tuo tarkistusmahdollisuus käyttöön.
Itse asiassa kyllä Tosin sangen huvittavaa, miten meuhkaat minun valehteluistani, vaikket edes tiedä mitä hakemukseen laitoin. Pelkäätkö, että viedään juuri teidän loma? Ja tuo sun erityislasten halveksunta on ihan sun omassa päässäs. Mä en halveksu erityislapsia (et edes tiedä onko meillä itselläkin, erityislapsi-diagnoosi kun on hemmetin laaja) mutta vituttaa kyllä sun kaltaiset äidit, jotka muistaa tulla aina meuhkaamaan kuinka vaikeaa just meillä on, kun on tämä erityinen.Aivan. Ja kun SINÄ et oo sitä lomaa saanu niin katsot olevasi oikeutettu valehtelemaan saadaksesi sen mitä SINÄ haluat...
Toivottavasti hipputar saat tuetun loman kun sulla on niin paska elämä eikä sitä rahaakaan tietenkään sulla ole.
Taidat olla ap. Ammattivalittaja et ainakaan oo, ei se kirjoita noin.Toivottavasti hipputar saat tuetun loman kun sulla on niin paska elämä eikä sitä rahaakaan tietenkään sulla ole.
Voi kuule kyllä mä olen ammattivalittaja ja eihän sulla ole mikään hyvin. Vammainen lapsi, ei rahaa, ei työtä ei yhtään mitään.Taidat olla ap. Ammattivalittaja et ainakaan oo, ei se kirjoita noin.
Ja mun elämä ei oo paskaa vaan hyvinkin antoisaa. Toki siinä on myös huonosti olevia asioita mutta kelläpä ei olisi.
Tuota voit ihan vapaasti kysyä modeilta Ja kyllä se olit mm. sinä, joka aloitti taas tämän säälimantran, että saa tulla kokeilemaan meidän elämää plaaplaap. Ihan kuin se teidän elämä nyt niin älyttömän kamalaa olisi muihin verrattuna.Taidat olla ap. Ammattivalittaja et ainakaan oo, ei se kirjoita noin.
Ja ellen väärin muista niin oliko mieskin joku masentunut, juoppo tai muuten "erityinen"Voi kuule kyllä mä olen ammattivalittaja ja eihän sulla ole mikään hyvin. Vammainen lapsi, ei rahaa, ei työtä ei yhtään mitään.
No tähän on vielä pakko kommentoida.Vissiin juoppo tms joka ei anna rahaa esim lasten joululahjoihin ja muutenkin rahat visusti erillään.
Jollain lallahan hän oli erityinen siis se sun mies kun ei yksin pärjäisi lasten kanssa? ja aika vaikealta kaikki sun jutut kuulostaa.No tähän on vielä pakko kommentoida.
Mies ei ole juoppo. Joululahjat on jo käsitelty (mies teki ylitöitä 3 viikonloppua putkeen jotta saatiin joululahjat ym.). Tilit on erit koska mä oon ne aikoinaan niin muuttanu, alunperin oli siis yhteinen tili. Ja meillä ei silti lasketa sun ja mun rahoja arkisissa asioissa, erityisjutuissa kyllä, KOSKA MÄ HALUAN NIIN.
On. Näille erityisten vanhemmille. Sitä vaan mietin, että miten ihmeessä nämä valittajat pärjäisi, jos sen erityisen lisäksi olisi liuta muita ongelmia.Onko tämä joku kilpailu?