"random"
[QUOTE="a p";29695361]Ei ole eikä ole minkään sortin vammainen Minä en vihaa erityislasten vanhempia vaan minua vituttaa tuo "minulla on erityislapsia, minulla on niin vaikeaa, minäminäminä" eikä se koske vaan tätä keskustelua ja palstaa vaan yleisesti ja mä olen niiiin kyllästynyt tuohon. Siksi reagoin noin. Minä todella toivon, ettemme joudu mihinkään "vammaistukien" piiriin! Tavallisesta poikkeavia lapsia on paljon eikä kaikki ole minkään tukien piirissä. Olen todella onnellinen, ettei lähipiirissä ole vammaisten vanhempia, koska en yksinkertaisesti jaksaisi sitä minäminä-mantraa, joka suurimmalla osalla tuntuu olevan.[/QUOTE]
Luinpas tässä illan ratoksi tämänkin ketjun alusta loppuun, ja ei voi sanoa muuta kuin että hyvänen aika.
Kamala kateus diagnooseista, ja sitten hirveä vakuuttelu että ei se meidän erityinen lapsi mikään VAMMAINEN ole, mutta vaikeeta meillä on ja lomalle pitäisi päästä vaikka sitten diagnoosit ja tulot valehtelemalla, kun se nyt vaan KUULUU meille eikä niille VAMMAISILLE...
Ootko aloittaja harkinnut jonkin sotin hoitoa? Jos et, niin kyllä kannattaisi.
Luinpas tässä illan ratoksi tämänkin ketjun alusta loppuun, ja ei voi sanoa muuta kuin että hyvänen aika.
Kamala kateus diagnooseista, ja sitten hirveä vakuuttelu että ei se meidän erityinen lapsi mikään VAMMAINEN ole, mutta vaikeeta meillä on ja lomalle pitäisi päästä vaikka sitten diagnoosit ja tulot valehtelemalla, kun se nyt vaan KUULUU meille eikä niille VAMMAISILLE...
Ootko aloittaja harkinnut jonkin sotin hoitoa? Jos et, niin kyllä kannattaisi.