Te, jotka olette lopettaneet tupakanpolton

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Tyhmä (ex)tupakoitsija
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
T

Tyhmä (ex)tupakoitsija

Vieras
Sain viime viikolla plussan raskaustestiin ja lopetin tupakan polton, tai no poltin pari päivässä, sunnuntain jälkeen en ole polttanut yhtään.

Haluaisin vaan tietää milloin nämä oireet häviää. Pyörryttää, itkettää, en osaa keskittyä mihinkään, kädet tärisee ymsyms. Tuntuu ettei autoa voi ajaa, töissä on hankalaa yms. Milloin on odotettavissa parempi elämä? :)

Poltin ennen n. askin päivässä.

parissa viikossa ne loppuu..
itse tänä aamuna vedin viimeisen ja nyt jo hermo pinnassa...
pari viikkoa pitäs kestää ja tätä makean himoa tässä kaupan päälle :kieh:

siis mä olen nyt 4 kertaa lopettamassa..
molemmissa raskauksissa ja viime keväänä nyt on sit neljäs kerta ja en anna enää periksi

Kiitos vastauksista. Sekin jo helpottaa että tietää tämän joskus loppuvan. Eilen mies kävi tupakalla ja tuli viereen niin haistelin sitä, helpotti vähän :D Koirat on saanut kuulla kunniansa jos ovat tehneet jotain, hermot ihan riekaleina. MIKSI mä koskaan alotin polttamaan :S

Tsemppiä lopetukseen!!! Itse lopetin lähes neljä vuotta sitten, kun ekan kerran plussasin. Muistaakseni parissa viikossa alkoi helpottaa. Vieläkin näin vuosien jälkeen tulee kausia, jolloin tupakanhimo yllättää, mutta onneksi tiedän näiden kausien tulevan ja menevän.

Pari-kolme ekaa viikkoa on vaikeimmat.Paino saattaa pikkuisen nousta,mutta n.puolitoista vuotta lopettamisen jälkeen olen saanut ne 3 ylimääräistä kiloa pudotettua,mitkä tuli tupakanpolton lopettamisen jälkeen.Kyllä sie pääset tupakasta yli,hurjasti tsemppiä!!!

Kyllä tää tästä niin kauan kun on tekemistä, pienikin hetki kun on tylsää niin melkein jo alan etsiä tupakkaa automaattisesti. Viime yönä näin unta että join kahvia ja polttelin samalla :) Mun oma äiti on polttanu kun odotti meitä (minua ja kahta sisarrusta) ja meillä kaikilla on astma.. En edes tiedä johtuuko siitä, mutta en halua omalletunnolleni kenenkään astmaa, varsinkaan oman lapseni :S Ja eipä se terveellistä ole minullekkaan :)

Siis tuo itkuisuus ja "raivo" voi johtua raskaudestakin.
Tee siitä asiasta itsellesi mielekäs, eli mieti asioita jonka vuoksi et halua tupakoida.
mm. et halua savustaa lastasi varmaan riittää aika pitkälle.

Tsemppiä.

Niin tosiaan voi johtuakkin. Olen nyt niin keskittynyt tähän lopettamiseen että hetkittäin unohdan miksi sen teen :) Juu, olen etsinyt netistä tietoa "tupakka ja raskaus" etten vaan repsahda. Mulla on niin heikko luonne etten voi yhtäkään polttaa tai se alkaa uudestaan. Menis jo se pari viikkoa.. :)

Yhteistyössä