Te, jotka olette laihduttaneet

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja minä
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
Yritys on kova! Mie oon vasta viikon verran ollut tavoitepainossani, ja kyllähän tää vähän vaikeelta tuntuu. Kun ei sais alkaa syömään samalla tavalla kuin ennen vaan pitää jotain rotia :/

Asian vierestä, mutta.. Suosittelen muuttamaan ihan reilusti ruokavaliota. Se toimii, määräaikaiset laihdutuskuurit tuskin. Ei ole rajoitteita eikä siis kummemmin mielihaluja, kun omaksuu sopivan ruokavalion, jolla pysyy mitoissa.

Laihdutin muutama vuosi sitten 15 kg ja pidin ne kilot poissa 2 vuotta, kunnes tulin raskaaksi! :whistle: No nyt sitten taas tiputtelen noita raskausaikaisia kiloja... Ja tyttökin on kohta jo 1,5v, joten johan tässä on aikakin päästä entisiin mittoihin... :D

\
Alkuperäinen kirjoittaja 24.04.2005 klo 20:38 molla kirjoitti:
Delphinium, miten onnistuit tiputtamaan 15kg? Itsellä samanverran tiputettavaa, mutta ei vaan tunnu kilot häviävän.

Painonvartijat on ainut keino, mikä on muhun tepsiny! Se, siis että käyn siellä puntarissa ja maksan siitä sen 10?... Kummasti motivoi! Mä suosittelen kyllä lämpimästi painonvartijoita! Nyt olen tällä "kierroksella" tiputtanut siellä jo 11 kiloa tammikuusta lähtien!

On pysyny, vaikka oon toisen lapsenki tenhy välissä. Painonvartioilla alotin, ja liikunnalla ja tiukemmalla ruokavaliolla sain loputki pois. Yhteensä n.20kg.Lasken edelleen mielessä kaiken syömäni pisteinä.

Yhteistyössä