Te jotka olette äitiyslomalla: mitä tiedossa sen loputtua?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja eleanoor
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti

eleanoor

Jäsen
14.10.2009
62
0
6
Kovasti mietityttää mitä meidän kohdalla tapahtuu sitten kun taas tiputaan kotihoidontuelle.. :( Miehellä on tiedossa loppuvuodeksi 7 viikkoa lomautusta ja ensi vuodesta ei mitään tietoa.. :(

Jos hänen työtilanteensa ei helpotu niin mun on varmaan pakko alkaa miettiä jotain osa-aikaista lisätulojen vuoksi..
Onneksi äitiyslomaa on vielä maaliskuulle asti..

Haluaisin kovasti olla kotona vielä kolme vuotta koska sitten esikoinen ehtii aloittaa koulun eikä lapsista ole kuin kaksi päivähoitopaikan tarpeessa..

Äitiysloman jälkeen jään vanheimpainvapaalle ja sitten kotihoidon tuella kotiin vauvan kanssa...

Jossakin vaiheessa varmaan sitten mies jää vuorostaan vauvan kanssa kotiin ja minä palaan töihin...

Ei ole vakipaikkaa odottamassa mutta mulle löytyy paremmin töitä ku miehelle

Alkuperäinen kirjoittaja eleanoor:
Kovasti mietityttää mitä meidän kohdalla tapahtuu sitten kun taas tiputaan kotihoidontuelle.. :( Miehellä on tiedossa loppuvuodeksi 7 viikkoa lomautusta ja ensi vuodesta ei mitään tietoa.. :(

Jos hänen työtilanteensa ei helpotu niin mun on varmaan pakko alkaa miettiä jotain osa-aikaista lisätulojen vuoksi..
Onneksi äitiyslomaa on vielä maaliskuulle asti..

Haluaisin kovasti olla kotona vielä kolme vuotta koska sitten esikoinen ehtii aloittaa koulun eikä lapsista ole kuin kaksi päivähoitopaikan tarpeessa..

Hoitovapaata ja sitten töihin.

Jos miehesi ei saa töitä ensi vuonna, hänhän voi olla lasten kanssa kotona äitiyslomasi loputtua kun sinä haet kokopäivätyön. Simppelistihän se niin järjestyy.

Uusimmat

Yhteistyössä