Te jotka noudatatte vähähiilihydraattista...

dieettiä, tai on semmonen elämntapa. Miten se nyt sanotaan.. :snotty:
Mitä ootte syöny ns leivän tilalla? Kun ihmetyttää kauheesti miten ilman ruisleipää voi elää.. On ehkä tyhmä kysymys, mutta saahan sitä kysyä jos haluu tietää.
 
leipä-pari päivässä ei kaada vähä-hiilarista diettiä!
Mutta leivän laatuun kannattaa kiinnittää huomiota, eli täysjuvätuotteita ja vieläpä parempi jos on hiivatonta!!

Itse korvaan leivän riisikakuilla :p
 
Alussa meininki oli sitä, että piti korvata esim. leipä jollain, samoin peruna ja pasta jne. Kun tähän on tottunut niin en minä enää mitään korvaa, vaan syömiset on vakiintuneet karppilinjalle niin etten ajattele mitään puuttuvan. Puoli vuotta takana nyt. Jos oikein kova leivänhimo iskee niin sitten syön pienen siivun ruisleipää hirvittävällä voikerroksella, sitä sattuu ehkä kerran kuussa. ;)

 
zalminakki
\
Alkuperäinen kirjoittaja 05.07.2005 klo 17:57 Tiina kirjoitti:
Alussa meininki oli sitä, että piti korvata esim. leipä jollain, samoin peruna ja pasta jne. Kun tähän on tottunut niin en minä enää mitään korvaa, vaan syömiset on vakiintuneet karppilinjalle niin etten ajattele mitään puuttuvan. Puoli vuotta takana nyt. Jos oikein kova leivänhimo iskee niin sitten syön pienen siivun ruisleipää hirvittävällä voikerroksella, sitä sattuu ehkä kerran kuussa. ;)
kuinka paljon olet pudottanu painoa keskimäärin kuukaudessa tolla hiilarittomalla ruokavaliolla???
 

Yhteistyössä