Te jotka myytte HUUTO.NETISSÄ!! AUTTAKAA MUA (hitto..)

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja pölypää
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
P

pölypää

Vieras
Siis mä en tajua miten ihmeessä saan pikkukuvia liitettyä esim vaatteista siihen tekstin joukkoon? Osaan käyttää aijaa.com palvelua, ja moni sanonut että siitä saa kuvia tekstin joukkoon, jos myy vaikka vauvanvaatetta, ja haluaa selkeämmät kuvat. MUTTA MINKÄ NIISTÄ LINKEISTÄ SAA SELLAISEKSI KUVAKSI TEKSTIIN? Niit on varmaan yli kuus vaihtoehtoa...

Pliis auttakaa mua..olen kauheesti nähny vaivaa niiden vaatteiden kuvaamiseen..

kiitos, kiitos sille ihanalle ihmiselle joka osaa antaa helpot neuvot. :)

Alkuperäinen kirjoittaja nn harmaana:
lähetitkö sä mulle huutiksen kautta saman kysymyksen? Jos lähetit, niin oon vastannut siihen hetki sitten :)

Joo kyllä taisin laittaa sulle viestin.. mä täällä saakeli hiki päässä plärään jonkun kuvien kans..ja ei kelpaa, ja tiedosto liian suuri.. huh hei mä vaan sanon!

Kiitti vinkeist!

:=)

se ensimmäinen pitkä linkki. kopioit kokonaan sen pitkän linkin ja liität kohteen tietoihin :)

Siis käykö se niin helposti muka vai?
Voi vee... mä käyn röökillä, ja kokeilen... katotaas kuin mun käy.

se ensimmäinen pitkä linkki. kopioit kokonaan sen pitkän linkin ja liität kohteen tietoihin :)

KIITOS KIITON IHAN ÄLYTTÖMÄSTI. SIIS NOINKO HELPPOA SE OLIKIN, JA MÄ PÄHKÄILIN ET MITEN KUMMASSA SAAN KUVIA.
SUURET KIITOKSET!!

Alkuperäinen kirjoittaja mammamia:

KIITOS KIITON IHAN ÄLYTTÖMÄSTI. SIIS NOINKO HELPPOA SE OLIKIN, JA MÄ PÄHKÄILIN ET MITEN KUMMASSA SAAN KUVIA.
SUURET KIITOKSET!!

:) oles hyvä vaan

Yhteistyössä