te jotka laihdutatte tai olette laihtuneet salilla paljon

• Viestiketjun aloittaja ???
  • Ensimmäinen viesti
joanna
meinaatko salilla saada kuluun niin paljon kaloreita että laihdut?
toki kehittynyt lihas kuluttaa enempi kun läski.
kaikki kun alkaa ruokavaliosta ja liikunta vain tukee laihdutusta.
tottakai jos liikkuu enempi ja ruokavalio pysyy samana laihtuu,mutta ei saa tuloksia nopeesti.
salilla kannattaa käydä 3-4 kertaa viikossa. aerobista liikuntaa ei saa unohtaa,sitä samanverran. sillon saatat saada tuloksia laihtumisen suhteen jos et mättää heseruokaa jokapäivä.

ap
Alkuperäinen kirjoittaja joanna:
meinaatko salilla saada kuluun niin paljon kaloreita että laihdut?
toki kehittynyt lihas kuluttaa enempi kun läski.
kaikki kun alkaa ruokavaliosta ja liikunta vain tukee laihdutusta.
tottakai jos liikkuu enempi ja ruokavalio pysyy samana laihtuu,mutta ei saa tuloksia nopeesti.
salilla kannattaa käydä 3-4 kertaa viikossa. aerobista liikuntaa ei saa unohtaa,sitä samanverran. sillon saatat saada tuloksia laihtumisen suhteen jos et mättää heseruokaa jokapäivä.

mä olen laihtunut jo 25kg ja tosiaan jälellä ois 20-30kg suurinpirtein.
liikun päivittäin tunnin ulkona reippaasti juosten ja syön terveellisesti.

ja nyt tahtosin kovasti salille

joanna
Alkuperäinen kirjoittaja ap:
ei en seuraakkaan.laihdutettavaa on 20-30kg :(
tosiaan olen hiukan uuno kun en oikein tiedä kuinka usein salilla käydään :(
salilla ne neuvoo. monilla saleilla saa nykyään aluksi henkilökohtaisen opastuksen ja kunto ohjelman. rohkeesti sinne vaan.

JONSERED Karhunkantaja
Kun treenasin, aloitin 2-3 krt/vko ja lopulta kävin 6 krt/vko ja sain painoni nousemaan 8 kg, syömisellä, treenaamisella ja nukkumisella. :whistle:

Mutta pari, kolme kertaa viikossa aluksi, pitkiä sarjoja pienillä painoilla.

ap
Alkuperäinen kirjoittaja JONSERED Baroness of Bastardia:
Kun treenasin, aloitin 2-3 krt/vko ja lopulta kävin 6 krt/vko ja sain painoni nousemaan 8 kg, syömisellä, treenaamisella ja nukkumisella. :whistle:

Mutta pari, kolme kertaa viikossa aluksi, pitkiä sarjoja pienillä painoilla.
ei haittaa vaikka nousis kuhan läskit lähtee tosin mä painan nyt 85kg kun vielä viime keväänä 110 :( ja pituutta on 163.
tahdon nää loput makkarat vaan huitsiin.

???
En laihtuta taikka laihduttanut kun salilla aloin käymään ( oon kyllä käynyt/ harrastanut liikuntaa aina "paljon"!
nyt 30v, 160cm ja 50-52kg, kaksi lasta(7v ja 5v), rasvaprosentti 19,4 eli aika alhainen!
Käyn salilla jumpissa monipuolisesti 3-5kertaa viikkossa! kaikki käynnit ei oo hiki"rääkkiä" vaan käyn esim. venyttelyssä, terveselässä, kevyillä ja helpoillakin tunneilla! Koulun lomat on usein munkin "treenilomia" eli en treenaa 3-5kertaa viikossa ympäri vuoden! Yleesä lomilla laihdun muutaman kilon kun lihakset "pienenee".
Syön todella normaalisti, mutta en koskaan ole ollut mikään "pullahiiri".
Salilla jumpissä "muokkaan" vartaloani! Tykkään urheillusesta mutta en liika lihaksellisesta vartalosta! Pitkät ja "sirot" likakset on mun mielestä kauniita!

Yhteistyössä