Te jotka kokeneet keskenmenon, oliko raskaus oireeton?

Mulla oli täysin oireeton raskaus. Lääkärille totesin et ei oo ikinä tällaselta tuntunut raskaus, joku on pielessä....Lääkäri vaan vakuutteli et jokainen raskaus on erilainen..niinpä, mullahan on jo kaksi lasta joten tiedän...

kesken meni kuitenkin vkolla 7+3. Mitään oireita ei kokoaikana.

Niin on erilaiset keskenmenotkin kaikilla, että ei voi tietää mikä merkkaa mitäkin. Mulla alko lievä pahoinvointi viikolla 6 ja viikolla 7+6 nousi kova kuume ja raskausoireet oli tauolla. Sit joskus 9. viikolla pahoinvointi paheni ihan järkyks, kunnes viikolla 12 helpotti melkeen kokonaan. Mitään vuotoja ei ollu eikä kipuja. Np ultrassa sitten todettiin alkion kuolleen viikolla 7+6, eli sillon ku olin kipee. Luulen kyl, et se oli vaan oire keskenmenosta, eikä syy keskenmenoon, mut eihän sitäkään tiedä...
Onnistuneessa raskaudessa (joka tärppäs heti keskenmenosta pidetyn kuukauden tauon jälkeen) alkoi myöskin lievä pahoinvointi viikolla 6 ja lieveni pikkuhiljaa viikkoon 12 mennessä. Erona oli, ettei ollu sitä kaameeta oksentelua välissä ollenkaan ja sit oli ruskeeta vuotoa viikosta 8-12..

Minulla oli lievää pahoinvointia viikosta 6 alkaen. Väsymystä, rintojen aristusta sekä lisääntynyttä pissalla käyntiä. Rv 9 menin yksityiselle varhaisraskauden ultraan, jossa todettiin alkion kuolleen 8 + risat.. minulla ei kyllä keskenmeno oireillut millään lailla. Itse luulin, että olen vielä onnellisesti raskaana ja pikkuiseni elossa, vaan eipä niin ollutkaan...

Mulla on takana 2 lähes oireetonta (alku)raskautta, joista ensimmäisestä tuloksena terve poika, toinen raskaus päättyi keskenmenoon rv 11+5, sikiö oli kuollut n. rv 8. Kummassakaan raskaudessa ei ollut lainkaan pahoinvointia, oireina ainoastaan tiheään pissalla ravaaminen ja alavatsan vihlonnat. Keskenmenoon päättyneessä raskaudessa vihlontoja oli ehkä vähemmän, mutta en osannut siitä mitenkään aavistaa että kesken oli mennyt. Erona näissä raskauksissa oli vain se, että keskenmenoon päättyneessä raskaudessa minulla oli vähäistä tuhruvuotoa n. rv 8-9 eli juuri silloin kun sikiö oli kuollut. Kaikkialta kuitenkin vakuutettiin, että tuhruvuoto on normaalia, joten en osannut olla huolissani. Ultrassa vasta karmea totuus paljastui.

Kiitos vastauksista!
Minulla nyt menossa TÄYSIN oireeton raskaus, joten epäilyttää, onko kaikki kunnossa.
Aikaisemmissa raskauksissa oireina on ollut tiheä vessassa ravaaminen ja rintojen "kasvu", nyt puuttuu nekin.

Täällä oli oireeton raskaus. Ihan kiinnittymisen jälkeen oli kovaa väsymystä ja janon tunnetta, mutta pikkyhiljaa nekin laantuivat. :( Alkio kuollut ehkä viikoilla 7 ja tuhoutunut itsekseen eli np-ultrassa todettiin vain tyhjä kohtu.

Luulen, ettei raskausoireista voi päätellä, onko masussa kaikki hyvin vai ei. Itselläni oli totaalisen oireeton raskaus, josta syntyi ponteva yli nelikiloinen tyttö. Toisessa alkaneessa raskaudessa oli oireita, mm. rintojen aristus, lievää pahoinvoitia ja herkistynyt hajuaisti ja valitettavasti se meni kesken rv 7+.

Yhteistyössä