TE jotka kirjoitatte varsin yksityiskoht. elämästänne tänne palstalle..

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja vieras
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
V

vieras

Vieras
esim, taare, hyytis, vispilä jne. Onko se teille vaan pilaa, leikkiä, vai miks sitten ihmettelette jos joku on huolissaan teistä tai teidän lapsistanne?
Kun kirjoitatte kaikkea TOSI henkilökohtaista.
Tuntuu et mustat täällä puolustavat toisiaan ahkerasti, vaikka kyse olis minkälaisesta asiasta tahansa.

Mun mielestä ihmiset täällä tarttuu sellaisiin asiohin ihan liikaa, mitkä ei käytännön elämään vaikuta mitenkään. Jos avautuu täällä jostain ongelmistaan, ei se tarkoita sitä ettei kykenisi lapsistaan huolehtimaan.

no,mä oon sit varmaan poikkeus :saint: en näe mitään syytä kertoa missään palstalla yksityiskohtaisesti elämästä..Mulla on sitä varten kaverit ihan oikeessa elämässä,että heille voi avautua,jos joskus joku asia painaa..

Alkuperäinen kirjoittaja Emilyn:
Mun mielestä ihmiset täällä tarttuu sellaisiin asiohin ihan liikaa, mitkä ei käytännön elämään vaikuta mitenkään. Jos avautuu täällä jostain ongelmistaan, ei se tarkoita sitä ettei kykenisi lapsistaan huolehtimaan.

Jos eka kirjoittaa, et olin psykoosissa ja sit väittää voivansa huolehtia lapsestaan? Tai noi vispilän seko-jutut?

Elämää on erilaista, teillä varmasti jotkin asiat eri tavalla kuin meillä..
Täällä kun joku draamakuningatar saa päähänsä että joku tekee väärin ihan missä tahansa asiassa niin se on maailmanloppu.. Mä en oikeasti käsitä miksei vaan voi yrittää ymmärtää toisia..

Alkuperäinen kirjoittaja Accra:
no,mä oon sit varmaan poikkeus :saint: en näe mitään syytä kertoa missään palstalla yksityiskohtaisesti elämästä..Mulla on sitä varten kaverit ihan oikeessa elämässä,että heille voi avautua,jos joskus joku asia painaa..

Peesi

nojoo ihmisen muisti on valikoiva.

sanotaan että nimimerkki A kertoo keskiviikkona että hänen poikansa katsoo televisiota 3 tuntia päivässä ja hän itse ottaa tuolloin yhden oluen ja käyttää kestovaippaa lapsellaan ja kaikkee ihanhirveetä. kyllä te sen muistatte lopun elämää.

torstaina nimimerkki A kertoo vieneensä lapsensa puistoon, uimahalliin ja sieltä vielä mäkkäriin jossa sai kivan lelun. kukaan ei kommentoi, ja juttu unohdetaan jo ennenkuin ketju siirtyy tokalle sivulle.

silloin saa helposti sen kuvan että nimimerkki A on kauhee kusipää siitä syystä mitä se täällä kerto keskiviikkona ja siitä te teette ihan oman luonnekuvauksenne. siis just ne jotka tekee miljoona alotusta toisten ihmisten ongelmista....

Alkuperäinen kirjoittaja Emilyn:

aivan. mä ainakin päästelen höyryjä tänne kun siltä tuntuu. vaikka kirjoittelenkin paljon ja yksityiskohtaisesti tänne, ei joka sanaa kannata ottaa ihan kirjaimellisesti.

Alkuperäinen kirjoittaja nibbler:
nojoo ihmisen muisti on valikoiva.

sanotaan että nimimerkki A kertoo keskiviikkona että hänen poikansa katsoo televisiota 3 tuntia päivässä ja hän itse ottaa tuolloin yhden oluen ja käyttää kestovaippaa lapsellaan ja kaikkee ihanhirveetä. kyllä te sen muistatte lopun elämää.

torstaina nimimerkki A kertoo vieneensä lapsensa puistoon, uimahalliin ja sieltä vielä mäkkäriin jossa sai kivan lelun. kukaan ei kommentoi, ja juttu unohdetaan jo ennenkuin ketju siirtyy tokalle sivulle.

silloin saa helposti sen kuvan että nimimerkki A on kauhee kusipää siitä syystä mitä se täällä kerto keskiviikkona ja siitä te teette ihan oman luonnekuvauksenne. siis just ne jotka tekee miljoona alotusta toisten ihmisten ongelmista....

No kyllä näissä em. tapauksissa kyse on ihan muusta, sorry.

Mä en ainakaan jaksa kiinnittää huomiota, mitä jonkun elämässä tapahtuu. Tai ainakaan mä' en kirjaa niitä ylös ja muista vielä monen kuukaudenkin jälkeen mitä joku teki sinä ja sinä päivänä siinä ja siinä kuussa. niinkuin eräs täällä vissiin tekee. :whistle:

Alkuperäinen kirjoittaja Rukoilijasirkka:
Mä en ainakaan jaksa kiinnittää huomiota, mitä jonkun elämässä tapahtuu. Tai ainakaan mä' en kirjaa niitä ylös ja muista vielä monen kuukaudenkin jälkeen mitä joku teki sinä ja sinä päivänä siinä ja siinä kuussa. niinkuin eräs täällä vissiin tekee. :whistle:

en mäkään, mut kyllä kaikki SUN ilkeydet muille muistuu heti mieleeni, vaikka käynkin päivätyössä :D

Alkuperäinen kirjoittaja vieras:

en mäkään, mut kyllä kaikki SUN ilkeydet muille muistuu heti mieleeni, vaikka käynkin päivätyössä :D

Kröhöm. sä vaan oot ehkä jotenkin sairas ihminen... :|

Kukin tavallaan... Itse en halua edes kirjautua, vaikka päivittäin käyn palstalla. Kuvia tms. en halua perheestäni nettiin laittaa, enkä kirjoitella yhtään mitään, mistä minut/perheeni voisi tunnistaa. Olen varmaan vainoharhainen, mutta minä toimin näin. Irl minulla on pari ystävää, keiden kanssa voin henkilökohtaisistakin asioistani puhua. En yleensäkään halua levitellä omia/ perheen asioita ympäriinsä. Mutta tämä on vain oma tapani toimia...

Alkuperäinen kirjoittaja vieras:

Kröhöm. sä vaan oot ehkä jotenkin sairas ihminen... :|

juuri tuota tarkoitan, " lammas " :)))))

Yhteistyössä