Te, jotka käytte säännöllisesti kauneushoidoissa, sokeroinnissa, ripsienpidennyksissä tms.

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja "joku"
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
J

"joku"

Vieras
Niin kuinka usein käytte ja paljonko teillä menee rahaa esim. kuukaudessa tällaisiin hoitoihin?

Jotenkin nyt kesän tullessa hirveästi kiinnostaisi varata kaikenlaisia hoitoja ja vartalosokerointeja, ripsenpidennyksiä, geelikynsiä... Mutta kun ne maksaa monta kymppiä per kerta ja sitten ne huollot ja kaikki. Niin niihinhän menisi satasia kuussa jos kaikissa kävis säännöllisesti ja huollattas kynsiä ja ripsiä ym.

Niin kiinnostaa onko sellaisia jotka näissä tai joissain näistä kävisi ihan säännöllisesti ja paljonko se kustantaa?

Mitä näistä käytätte ja saa myös antaa vinkkejä pääkaupunkiseudulla, jos on luottopaikkoja joissa käytte.

:)

mulla on ripsenpidennykset ja geelikynnet. Ripsiin menee 1,5h joka 3.vko ja kynsiin saman verran. Rahaa menee noin 100e/kk.

itse asun lahdessa ja käyn sokoksen kauneushoitolassa ja kynnet huoltaa työkaveri joka tekee toiminimellä.

Mä käyn ripsienpidenbyksessä kerran kuukaudessa, joskus jopa 5 viikon välein. Huolto naksaa 80e, tekijä on hyvä ja nyös merkki.

Geelikynnet kerran kuussa 60e.

kestopigmentoinnit uusin yhden kerran vuodessa (300e)

Sokeroinnisssa käyn kesällä kerran kuussa 60e.

suihkurusketus kesällä 3viikon välein 80e.

kasvohoito kerran kuussa noin 120e.

varpaiden geelaus 2 kertaa kesällä yht 120e.

hiustenpidennys 2 kertaa vuodessa yht joku 1200e

[QUOTE="Nainen";26363881]Mä käyn ripsienpidenbyksessä kerran kuukaudessa, joskus jopa 5 viikon välein. Huolto naksaa 80e, tekijä on hyvä ja nyös merkki.

Geelikynnet kerran kuussa 60e.

kestopigmentoinnit uusin yhden kerran vuodessa (300e)

Sokeroinnisssa käyn kesällä kerran kuussa 60e.

suihkurusketus kesällä 3viikon välein 80e.

kasvohoito kerran kuussa noin 120e.

varpaiden geelaus 2 kertaa kesällä yht 120e.

hiustenpidennys 2 kertaa vuodessa yht joku 1200e[/QUOTE]

Hui! Ihanaa mutta ihanan kallistakin :)

Laskin että noihin menis kuukausitasolla keskimäärin yli 400 €/kk (kun jakaa 12 noi pari kertaa vuodessa tehtävät).

Oispa varaa laittaa itsensä hoitamiseen noin paljon. Tai olis varmaan, mutta sitten mulla ei paljon muuhun rahaa jäisikään (vaatteet, harrastukset, kahvilla/syömäss/leffassa/viihteellä käymiset jne.)

Sulla on varmaan hyvät tulot?

Mulla on tapana käydä kerran kuussa vaan kampaajalla ja laitattamassa kestolakka kynsiin, sit joka toinen kuukausi käyn kasvohoidossa ja sit tarpeen mukaan hierojalla, joskus useemminkin kun kerran kuussa ja joskus saattaa olla useemman kuukauden väli. En oo laskenu paljo menee rahaa. Esim. kampaaja vaihtelee paljo riippuen siitä, laitetaanko väriä vai leikataanko vaan.

Mulla kasvaa omat kynnet pituutta ihan hyvin, niin toi kestolakkaus on siitä hyvä, että sitä tehdessä oman kynnen pintaa ei viilata rikki. Siis voin poistaa noi ite koska vaan ja jättää kynsistudiolla käynnin väliin, jos haluan, ja silti mun omat kynnet on ihan normaalin näköset. Jos laittaa geelit kynsiin, niin se oma kynsi viilataan niin rikki, että se on aivan kamalan näkönen, kun ne poistetaan, ja sitten sitä saa kasvatella pitkään, että se on taas normaalikunnossa. Ripsien pidennysten kanssa on kai sama? Että ne kun poistat, niin sitten on omat ripset ihan karmeessa kunnossa jonkun aikaa. Eli noita ei kumpaakaan kannata kokeilla kuukaudeks, jos ei halua pitää sitten vähän pidempää aikaa.

[QUOTE="Eee";26363959]Jos laittaa geelit kynsiin, niin se oma kynsi viilataan niin rikki, että se on aivan kamalan näkönen, kun ne poistetaan, ja sitten sitä saa kasvatella pitkään, että se on taas normaalikunnossa. Ripsien pidennysten kanssa on kai sama? Että ne kun poistat, niin sitten on omat ripset ihan karmeessa kunnossa jonkun aikaa. Eli noita ei kumpaakaan kannata kokeilla kuukaudeks, jos ei halua pitää sitten vähän pidempää aikaa.[/QUOTE]

No mulla on kerran ollut olikohan reilu vuos sitten ripsenpidennykset ja kerran huollatin ne. Ei mun omat ainakaan mitenkään hirveen huonoon kuntoon mennyt. Ehkä ne oli hetken aikaa hieman lyhyemmän näköset kun normaalisti, mutta ei pahemmin.

Geelikynsistä mulla ei olekaan mitään kokemusta. Viilataanko se koko kynnen pinta siis ihan rikki? Kiinnostais ne kynnetkin kyllä, kun pitkä kesäloma ja töissä en voi käyttää edes kynsilakkaa.

Nostan vielä, kai täällä enemmän on naisia jotka käyvät jossain "itseään huollattamassa" :)

Voisin itsekin vastata, että tällä hetkellä

- käyn kampaajalla 2-3 kk välein, viime kerrat olen värjännyt mahd lähelle omaa hiustenväriä ja nyt yritän kasvattaa oman väriset hiukset esiin, joten siksi noin pitkä väli. hinta 50-120 €/kerta

- kasvohoito noin1-2 kertaa vuodessa noin 60-120 €/ kerta

Uusimmat

Yhteistyössä