Alkuperäinen kirjoittaja Scarlett O Harava:Alkuperäinen kirjoittaja Oddball:Alkuperäinen kirjoittaja feger:Alkuperäinen kirjoittaja Oddball:Mulla kans käytössä piilarit, joita voi pitää yötä päivää. Mutta vain toisessa silmässä, toiseen tuli vuos takaperin tosi paha tulehdus ja sen seurauksena (antibioottien) kuivas niin pahasti että lekuri kielsi kokonaan toiseen silmään laittamasta, enää ikinä. Olen miettiny kans tilaamista netistä, saako sellasilla vahvuuksilla sieltä kun -6.5????:wave:
Miten pystyt käyttämään linssiä vain toisessa silmässä?![]()
helposti nyt. Alkuun oli vaikee tottua siihen mutta nyt ok. Saan jopa ajaa autoo ja näkö ihan hyvä. Lekuri selitti kun kysyin samaa että toinen silmä tottuu tekee molempien työt tai jotenkin niin.
Mä kun olen saanut yhden piilarin silmään niin ei kyllä ole näkö sillä mallilla, että kävelisin vessasta pois saati sitten ajaasin autoa.Ja mulla sentään näkö -3.5 ja -4.0 eli jonkun verran parempi kuin sulla.
Alkuun tuntuukin pahalle, mutta oleppa muutama päivä niin tottuu. Mustakin tuntu aluksi että oisin kännissä ja kävelin pitkin seiniä.