Mä teen osittain vuorotyötä, pääsääntöisesti aamua, mut joskus iltoja, max. 1/vk, yleensä harvemmin, viikonlopputöitä n. 1/kk. Mies aamuvuoroa. Ja kyllä mä tunnustan että meillä on lapset hoidossa joskus vaikka mulla vapaapäivä. Yli 5vuotta hoidin lapsia kotona, ilman omia vapaapäiviä ja nyt pidän ihan hyvällä omallatunnolla oman vapaapäivän. Ja vaikka mä olen viikonlopun töissä niin lapset saa kuitenkin olla silloin isän kanssa kotona. Mulla ei olis omaa aikaa yhtään jos vapaapäivinä lapset olis kotona. Enkä kyllä ole mielestäni itsekäs.
esim. mulla oli nyt eilen ja tänään vapaapäivät ja eilen lapset oli hoidossa 8-12.30 (mä jouluostoksilla) ja tänään olivat 8-15, siivosin, pesin pyykkiä yms. kotitöitä. Lapset on 4v ja 6v (eskarilainen). Ei ne lapset aina ole hoidossa mun vapaapäivinä mut toisinaan. Silloin mä pääsen yksin kauppaan tai hierojalle, yleensä kuitenkin puuhailen kotona rauhassa jotakin. Ja monesti lapset on puokkareita tai max 15 asti hoidossa. Huomenna menen iltavuoroon ja lapset vien hoitoon ennen lounasta.