TE JOTKA HAITTE TUETTUA PERHELOMAA PERHELOMAT RY:LTÄ!!!

  • Viestiketjun aloittaja mamma
  • Ensimmäinen viesti
mamma
onko kukaan saanut myöntävää vastausta vielä?? :) tässä jännitellään vielä että saataisko mekin huhmariin tuettu loma!! pitäiskö ne myöntävät vastaukset olla jo tullu vai tuleeko ne nyt lähiaikoina???
 
vierailija
just kävin sieltä sivuilta kattomassa niin oli vastauspäivämäärä muuttunut. 25.4. mennessä ilmottavat, kun alunperin piti vastauksen tulla vissiin jo 15.4.

ja me kans jännitetään vastausta, ekaa kertaa ollaan lomaa hakemassa.
 
siiri
Jos vastauspäivämäärää on siirretty eteenpäin viittaa se todennäköisesti siihen ettei hakemuksia ole tullut kovinkaan paljoa ja teillä on hyvät mahdollisuudet.

Itse en ole hakenut kun tuo lapsi on vielä niin pienikin ettei ole mitään hyötyä, mutta ystäväperhe haki pari vuotta sitten ja vaikkei mitään sosiaalisia perusteita ollutkaan saivat tuetun loman kun hakijoita oli niin vähän. Nelihenkinen perhe oli viikon urheiluopistolla (en muista paikkakuntaa) ja lapset kertoivat loman jälkeen mitä kaikkea kivaa olivat vanhempien kanssa tehneet ja kuinka kivaa oli ollut pelata erilaisia pelejä ja harrastaa urheilua kerrankin koko perheen voimin.
 
mamma
kiitos jotka vastasitte, sinnikkyys palkittiin!! :) itse olen ollut aikoinaan oman perheeni kanssa (kun olin nuori) monesti tuetuilla lomilla ja jäänyt pelkkiä hyviä muistoja joten niitä kaipailen nyt omalle perheelleni ja puolisolleni! :) toivottavasti vastaus tulee ja loma myönnetään..
 
Mun äidin perhe on ollut huhmarissa 2 kertaa, ja kuulemma hyvä ja kiva paikka.

Me haettiin nyt ekaa kertaa perhelomaa, ei laitettu Huhmaria, kun sinne on niin kamalan pitkä matka meiltä..

Haettiin Kalajoelle (Rantakalla), ja 2 vaihtoehdoksi Yyteri.

-Riksis-
 
Miksi toi mun ylempi vastaus meni noin?? Siis ei näy nikkiä..

Pystyn kyllä muokkaamaan, poistamaan, jne..

Alareunassa näkyy loodat : lainaa, muokkaa, poista..


muoks. :eek: Täs avaukses näkyy nikki, muttei kirjekuorta.. Hmm..
 
ei mulla ollut hajuakaan vastauksen tulopäivästä. Ollaan haettu ekaa kertaa, mm. Kalajoelle. ja ihan innoissaan odotan myönt. vastausta. Voipi olla että eka kerta ei tärppää. Mut toiv nähdään siellä ja varmasti viihdytään!!
 
Alkuperäinen kirjoittaja Shannah:
ei mulla ollut hajuakaan vastauksen tulopäivästä. Ollaan haettu ekaa kertaa, mm. Kalajoelle. ja ihan innoissaan odotan myönt. vastausta. Voipi olla että eka kerta ei tärppää. Mut toiv nähdään siellä ja varmasti viihdytään!!
Joko on päätös tullut??

 

Yhteistyössä