korttitytär
postitan kortin ja samaan kuoreen lapsien askartelemat kortit ja lasten kuvia en soita enkä laita tekstaria.
Luulen että voit aika pitkälle itse vaikuttaa siihen, miten lapset sua aikuisina kohtelevat. Mä muistan silloin tällöin vanhempiani korteilla ja lahjoilla ja soitan joskus, mutta siihen se melkein jääkin, kun heillä ei ole tuntunut olevan minkäänlaista kiinnostusta mua kohtaan sen jälkeen kun muutin pois kotoa.yllättävän moni ei tunnu juuri isäänsä arvostavan, tuntuu surulliselta ajatella että joidenkin vuosien kuluttua sitä on itsekin ehkä merkityksetön omille lapsille
Arvostus pitää ansaita, myös lapsiltaan. Jos minä en ole ikinä saanut isältäni esimerkiksi ainoatakaan synttäri-/joulukorttia lahjoista puhumattakaan, jos hän ei ole ikinä ollut kiinnostunut asioistani ja jos hän viitsii vierailla luonani noin viiden vuoden välein (reissaa kyllä pidemmälläkin monta kertaa vuodessa, joten välimatkasta ei ole kyse) niin voin kyllä kertoa että arvostusta ei ole. Sitä ei tyhjästä nyhjäistä.yllättävän moni ei tunnu juuri isäänsä arvostavan, tuntuu surulliselta ajatella että joidenkin vuosien kuluttua sitä on itsekin ehkä merkityksetön omille lapsille