missä sanoin etten oo antanuAlkuperäinen kirjoittaja Karuksi:saanko kysyä syytä, miksi et olisi antanut?
jotku ei myöskään rokota lapsia, syitä on monia eikä mulla kiinnosta ketään lynkata tässä ketjussa. haluan kokemuksia kuulla muilta.Alkuperäinen kirjoittaja olivia:En myös ymmärrä. Millä motiiveilla vanhemmat eivät antaisi d-vitamiinia lapselleen?
kuinka usein unohdit?Alkuperäinen kirjoittaja Ansis:Pakko myöntää, että minä kuulun niihin vanhempiin, että aina unohdin antaa niitä tippoja :ashamed:
Tötrröttävä kylkiluu tuskin on seurausta d- vitamiinivajeesta. Minullakin on alin kylkiluu kääntynyt ulospäin ja olen saanut d- vitamiinia lapsena. Äitini oli itseasiassa asiasta hyvin tarkka ja me söimme d-vitamiinia vielä kouluiässäkin, toisin kuin muut tuntemani lapset. Lääkärin mukaan kyse on ihan vain sattumasta että yksi kylkiluu on vähän hassusti ja kuulemma ihan normaalia ja jopa yleistä.Alkuperäinen kirjoittaja uu:Äitini antoi siskolleni alle suositusten, antoi kuitenkin en tiedä kenelle kertoi tai ei. Siskon kylkiluut on aivan vinossa ja törröttävät rumasti ulsopäin nuo alemmat, ei se ikinä saa hoikkaa vyötäröä jota korostaisi (vaikka keskikeholla ei olisikaan ollenkaan rasvaa), koska rintakeho on väärän mallinen.
Mulla sama :ashamed:Alkuperäinen kirjoittaja Ansis:Muistin antaa tipat n. kerta viikkoon...jos silloinkaan!
Neuvolaan taisin sanoa,et annan annan
Ja kai nyt omista vanhemmistakin ihan hyviä kappaleita on tullut (vaikka ikää on runsaasti) ilman niitä tippojakin...?
Joo ei se varmaan ihmistä pahenna jos ei ole d-vitamiinia saanut. Mutta mistäs tiedät luuston kunnon? Tai saiko he sitä d vitamiinia jostain muualta kuin tipoista kenties Ilman d vitamiinia ei kalsium imeydy, ja varmaan tiesitkin että kalsium on tärkeä luille.Alkuperäinen kirjoittaja Ansis:Muistin antaa tipat n. kerta viikkoon...jos silloinkaan!
Neuvolaan taisin sanoa,et annan annan
Ja kai nyt omista vanhemmistakin ihan hyviä kappaleita on tullut (vaikka ikää on runsaasti) ilman niitä tippojakin...?
idioottiAlkuperäinen kirjoittaja ..:mä en antanut vauva-aikana: eikä kyllä tarvinnutkaan kun joi niin paljon korviketta sekä velliä, yli 2l päivässä =)