Te jotka asutte vuokralla, huomio!

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja tossuliini
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
kaupungin vuokra. Kolmio. Vuokra nousi pikkasta vaa 100?
asunto huonossa kunnossa. Pistorasiat irti seinässä, kaikki on rikki ja roikkuu. Lattiat on surkees kunnossa. Pinnat siis puhki. Työmiehet huijaa ja valehtelee...
jne..

juu ja toista asuntoo ollaan kattomassa.

eli ei kannata vaasan kaupungin vuokra-asunnois asua. Eli pikipruukki

Alkuperäinen kirjoittaja kookosta:
Mä haluisin tietää missä te oikeen asutte noin isossa ja halvassa (ilmeisesti yksityisellä )? :D

Mä asun Keuruulla ja kävi tosi hyvä säkä kun saatiin näin halpa asunto, ollaan asuttu tässä kohta 1,5 vuotta eikä ole kiirettä pois, vuokraisäntä sanoi että saadaan asua niin kauan kuin halutaan, tykkää pitempiaikaisista vuokralaisista, aikaisemmat vuokralaiset kun ovat asuneet korkeintaan vuoden tässä. Yksityisen tämä on.

Hgi:n kaupungin asunnossa, 40m2 ja vuokra 550e/kk. Kohta muutetaan isompaan, 74m2 ja vuokra 620e/kk. Nousee joka vuosi, tässä on noussut n. 10e vuoden sisään ja uudessa kuulemma vuoden vaihteessa nousi kolme kymppiä.

Onpas teillä joillain halpoja kolmioita, missä kaukana (täältä ) te majailette??

Alkuperäinen kirjoittaja kunnon kinttaat:
mä kyllä haluisin kans tietää et mistä löytyy yli 70neliöisii kämppiä viidellä sadalla??
meillon neliöitä 61,kolmio on,vuokra on 490e ja tää on ikuisuuden vanha talo,..

Me asutaan Porissa. Kivan liki kaupunkia mut silti lähellä on vihreetäkin kivasti. Leikkipuisto vieressä, päiväkoti lähellä (jos siihen lapsen saa ) jne

Rivari 71 neliötä ja vuokra 516 ekeä, nousi viime vuoteen verrattuna n.30 ekeä. Tämä on kaupungilta vuokrattu. Jos tämä ois oma niin meni jokapaikka remonttiin alta aika yksikön. Kulunut kämppä, mutta rauhallinen seutu.

Yhteistyössä