Te jotka ajelette p*llun karvanne.

Tyttö kuin taivas

Aktiivinen jäsen
06.10.2007
6 682
0
36
No jooh..

Mä oon ollut yleensä tarkkana siittä että en ajele alapäätä jos on gynekäyntejä lähiaikoina.

Noh eilen tuli sit laitettua värkki kesäkuntoon ja ens viikolla olis jälki tarkastus ja hävettää ihan sikana kun piti mennä ajelemaan.
Onko gyne sanonut koskaan mitään karvojen ajelusta?
Juu, tyhmä kysymys mut mietityttää..

Ei mitään jos mulla olis nais gyne, mutta kun tuo on mies :ashamed:

Täh? Ei sitä sun karvotus kiinnosta. Eikä se varsinkaan ala niistä karvoista tai niiden puuttumisesta mitään kommentoimaan. Etkä satavarmasti ole eka ajeltu jonka se näkee. Eikä ammatti-ihminen voi mitään kommentoida vaikka haluaiskin, sehän on siellä tekemässä työtään!

Alkuperäinen kirjoittaja Kotilehmä:
Kyllä kai se on vaan parempi ettei metsän siimeksessä tarvi työskennellä :whistle:

:laugh: :laugh: Jep. Ei mulle ole kukaan koskaan mitään sanonu, gynejä ollu elämäni aikana ehkä 15 ja sekä miehiä että naisia, nuoria että vanhoja. On ne nähny varmasti värkkiä jos jonkunlaista, eikä ne karvat mikään pääasia ole.

Alkuperäinen kirjoittaja punaolkaturpiili:
Täh? Ei sitä sun karvotus kiinnosta. Eikä se varsinkaan ala niistä karvoista tai niiden puuttumisesta mitään kommentoimaan. Etkä satavarmasti ole eka ajeltu jonka se näkee. Eikä ammatti-ihminen voi mitään kommentoida vaikka haluaiskin, sehän on siellä tekemässä työtään!

Juu, en varmasti olekkaan.Enkä usko että sitä mun karvoitus kiinnostaakaan.

Jotenkin vain hävettää tuo tilanne, en tiijä mikä siinä on..Jos olis nainen niin ei hävettäs yhtään, tai jos asuttas isommalla paikkakunnalla jossa yhtenä päivänä gynellä olis monta asiakasta, mut tuolla gynellä (tai no lääkäri se on) on tuollaisia tehtäviä varmaan 1-3kertaa kuussa. Mut juu, saa kait sitä tyhmiäkin kysyä? :snotty:

Joskus hävetti kylpylässä, kun muut naiset suorastaan tuijottivat! Teki mieli sanoa, että mitäs tuijotatte kun ei täällä ole mitään tuijotettavaa. Mutta teilläpä vasta on :laugh:
Gynellä ei ole koskaan hävettänyt.

No mua ainakin hävettää just ajelematon/siistimätön alaveikka. Nytkin olen koittanut siistiä aina kontrolliin tai muuhun ronkkimiseen mentäessä vaikka en oo edes koko vehjettä nähnyt aikoihin. Viimeks seisoin jakkaralla peilin edessä että edes vähän näki mitä raakkaa :D

Alkuperäinen kirjoittaja turkilmas:
No mua ainakin hävettää just ajelematon/siistimätön alaveikka. Nytkin olen koittanut siistiä aina kontrolliin tai muuhun ronkkimiseen mentäessä vaikka en oo edes koko vehjettä nähnyt aikoihin. Viimeks seisoin jakkaralla peilin edessä että edes vähän näki mitä raakkaa :D

Juu, kyllä mä sen aina olen siistinyt ja tosiaan ihan ajellutkin. Yleensä vaan olen välttänyt kokonaan karvojen pois ajelua gyne käyntien lähestyessä.

Mutta tosiaan, mitäpä siinä on tuo värkkejä nähnyt ja munkin värkin "jo" 2 kertaa, että ihan tuttuja jo ovat jo :laugh:

Tätä en koskaan opi ymmärtämään. Akat raakkaa karvansa veke ja sitten kuitenkin nolostelevat. Mikä siinä on? Jos nolottaa se paljas broileri niin miksi se raakataan? Kuitenkaan ette halua luomupillua. Jotenkin ristiriitaista.

Yhteistyössä