Te joilla vauvan vaattet olleet lipastossa, ei vaatekaapissa...

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja anni
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
A

anni

Vieras
... kuinka syvä lipasto on? Mistä hommasitte? Onko lipasto kätevä? Missä säilytitte henkarivaatteet? Montako laatikko lipastossanne oli? Toimiiko se vanhemman lapsen vaatteilla, tuntuu että käy ahtaaksi ja kömpelöksi isommilla vatteilla?

Kiitos.

meillä on kahden pienimmät vaatteet iskun monaco-lipastossa. ei valittamista. ostetttin se niitä varten ja meillä on kalustesarjaa kamarissa ennestään. vaatteitahan ei tarvitse olla kovin isoa läjää kun on nykyään koneet ja kaikki.

Meillä on ollut molempien lasten vaatteet lipastossa niin kauan kuin ne mahtui siihen. Kolme isoa laatikkoa ja kaksi pientä. Lipasto on noin metrin korkea ja yhtä leveä ja varmaan jotain 40 cm syvä. Ihan tavallinen lipasto. Mun mielestä se oli oikein kätevä.

Meillä oli pojan vaatteet 2v lipastossa. Vähän aikaa sitten siirsin ne uuteen kaappiin, kun alkoi mun mielestä käymään turhan hankalaksi lipastossa säilyttää tuon kokoisia vaatteita. Mutta pienemmille vaatteille oli ihan hyvä ratkaisu.

Meillä oli lundian 30 senttiä syvä runko lähtökohtana (6 kpl 50 cm laatikoita). Toimii vielä isommillakin (poika 3v), mutta toki nyt tilaa niukasti. Mutta lundiaa aina voi laajentaa haluamakseen. Meilläkin sitten on lundiaa kirjoille ja leluille.. Henkarivaatteet voi meillä laittaa seinällä olevaan koukkuun, mutta en minä paria paitapuseroa sinne ripusta. Vain ns käytetyt puhtaat.

60 senttiä syvä vaatekaappi on tilasyöppö lasten vaatteille. Ja oikeastaan aikuistenkin vaatteille...

Yhteistyössä