Te joilla useampi KU

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja "Jeba"
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
J

"Jeba"

Vieras
Oliko teillä jokaisessa kohdunulkoisessa samanlaiset oireet?

Itse täällä piinailen, dpo 11 ja tuntunut vähän samanmoisia nippailuja kuin syksyisessä raskaudessa joka oli ku. Ei oikein osaa iloita jos vaikka plussa pärähtäisikin kun pelottais vaan että ois taas ku.

Mullon ollut kaksi. Kummassakin samat oireet, eli ei oireita, ennen kuin ensin munanjohdin ja tokalla kerralla kohtu repesi. Tai siis ihan normaali raskausoireet oli, pahoinvoinnit jne.

[QUOTE="Mie";28143265]Mullon ollut kaksi. Kummassakin samat oireet, eli ei oireita, ennen kuin ensin munanjohdin ja tokalla kerralla kohtu repesi. Tai siis ihan normaali raskausoireet oli, pahoinvoinnit jne.[/QUOTE]

Hui. Etkö käynyt sitten heti ultrassa tarkistuttamassa että raskaus oikeassa paikassa, kun sitähän suositellaan jos on aikaisemmin ollut ku?

[QUOTE="Jeba";28143288]Hui. Etkö käynyt sitten heti ultrassa tarkistuttamassa että raskaus oikeassa paikassa, kun sitähän suositellaan jos on aikaisemmin ollut ku?[/QUOTE]

Kävin kyllä. Ja ultran mukaan kaikki oli ok. Mut ei silläkään nää niin tarkkaan, kun se oli "melkein" kohdussa, mutta ei ihan :(

Ja mä olin sellanen "lääketieteellinen mahdottumuus", eli mulle sanottiin ettei oo mahdollista, että tulee toisen kerran, kun ekalla kerralla poistttiin munanjohdin. No sitä jätettiin sellanen ihan pikkutynkä, mihin tää toka kaveri meni kiinnittymään....

On todella harvonaista ja epätodennäköistä kyllä.

Yhteistyössä