Te joilla tulot yli 40000e/v

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja sue
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
Mies tienailee myyntialalla jotain 65T euroa. Itse en pääse edes puoleen "sivistysalalla", ja luin tosiaan vuosia FMiks, kun taas mies ei edes käynyt koulujaan loppuun. Pidän työstäni, mutta jo ihan periaatteenkin vuoksi pitäisi kyllä vaihtaa alaa. Vaikka sais vähemmänkin, mut työ nielee aikansa, ja yhteiskunta on maksanut tästäkin tutkinnosta tinaa.

Voisin ryhtyä vaika veturinkuljettajaksi, mutta pelkään itsarinhimoisia ihmisiä.

Kysytään mitä te tienaavat teette työksenne, niin mammat kertoo miestensä palkoista. Ymmärsinkö tän jotenkin väärin???Ehkä tää kotihoidontuen uudistus on ihan hyväksi. Voi kertoa omistakin palkoista;)

[QUOTE="Riku";29012989]Raksa duunari ei saa 70 000 e/v vaikka asuisi työmaalla.[/QUOTE]

Mä veikkaan että voi saada. Itse olen saanut selville eräiden duunareiden tuntipalkkoja, ja ne on aivan ällistyttäviä! Siis hipovat kolmeakymppiä (urakkalisineen). Ja jos vaikka tekee paljon 12 tunnin päiviä, niin äkkiä tulee hurjat tulot. Alkoi ihan v*tuttaa, kun tiedän kans että nämä henkilöt eivät paljoa kummempaa työtä tee ku ne jotka saavat about puolet tuosta, mutta suhteilla kai ovat nuo palkat saaneet, en oikein muuta syytä keksi...

Yhteistyössä