Te, joilla pitkät tai puolipitkät hiukset, laitatteko yleensä hiuksianne jotenkin?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja pitkähiuksinen
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
P

pitkähiuksinen

Vieras
Miten laitatte niitä? Päivittäin vai kuinka usein?

Minulla on pitkät, erittäin paksut hiukset enkä ole tullut ajatelleeksi, että niitä sen kummemmin tarvisi arkipäivinä laittaa. Ne on kunnolla kerrostettu ja pysyy kyllä mallissaan. Suoristan, kiharran ja föönaan niitä lähinnä juhlia varten. En laita tavallisina päivinä hiuksiini mitään aineitai tms...ne on vaan auki tai esim. ponnarilla, nutturalla tai ranskanletillä. En ole mikään homssuinen..meikkaan kyllä päivittäin jne. mutta en ole ajatellut, että jotkut käyttävät hiustenkin laittamiseen hirveästi aikaa.

Mulla on ristiselkään hiukset ja laitan ne vaan ponnarille aina.
Vain juhliin tällään mitenkään muuten.
Ei kai ponnari hiuksia muuten tarvi laitella mitenkään muuten

En laita, mulla on luonnonkiharat hiukset enkä jaksa tapella niiden kanssa. Kääntyvät pian kumminkin mihin haluavat, joten olkoot. Juhliin tms. yritän sitten hieman enemmän, vaikka eipä niitä saa väkisin taivutettua mihinkään suuntaan missä eivät halua olla.

Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
Kaikilla ei ole yhtä helppo tukka kuin sulla. Mun tukka on kuin lehmä olisi sen nuollut, ellen laita sitä.

Anteeksi, kysyn tyhmiä. Mitä tarkoitat tuolla? Tiedän kyllä, että esim. lyhyttä tukkaa täytyy joka aamu yleensä laittaa, mutta että pitkiäkin?

Alkuperäinen kirjoittaja ap:
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
Kaikilla ei ole yhtä helppo tukka kuin sulla. Mun tukka on kuin lehmä olisi sen nuollut, ellen laita sitä.

Anteeksi, kysyn tyhmiä. Mitä tarkoitat tuolla? Tiedän kyllä, että esim. lyhyttä tukkaa täytyy joka aamu yleensä laittaa, mutta että pitkiäkin?

Siis mulla on todella paljon hiuksia, mutta ne ovat todella liukkaat ja liiskaiset, ellen kiharra tai käännä niitä ja laita jotakin ainetta niihin.

Mulla on kans todella paksut puoleen selkään olottuvat hiukset. En tee niille muuta kuin pesen ja annan kuivua itsestään. Mun hiukset on luonnostaan hieman kihartuvat, joten ihan hyviltä näyttävät. Kaikki ovat aina ihan ihmeissään, kun kerron, etten laita niitä mitenkään muuten kuin sormin vähän haron :)

Laitan aina suihkun/saunan jälkeen kunnon tökötit ja föönaan sekä suoristan tukan. Kestää hyvin sen pari-kolme päivää mikä on mulla hiustenpesun väli. Mulla siis hieman olkapäiden alle ulottuva kerrostettu tukka. Aamuisin suihkautan otsikseen yleensä vähän lakkaa ennen töihin lähtöä, jotta pysyy kuosissa :)

Mulla on paksut, puolipitkät hiukset. Ne on sen verran lyhkäset, että nukkuessa ne menevät sikinsokin sekaisin ja saan mikkihiiren korvat. Laitan niitä joka aamu, sipaisen geelillä tai vahalla pahimmat kattoon sojottavat "pörrykät" unien jäljiltä ojennukseen ja suihkautan lakkaa.

Pitkät ja nykyään jostain syystä tosi ohuet hiukset. En oikeen jaksa laittaa niitä, ovat usein kiinni ponnarilla tai kahdella letillä. Joskus iskee kausia kun laitan joka toinen yö foliokiharat ja annan olla auki, silloin laitan hiuksiin muotovaahtoa ja lakkaa. Muuten en käytä enää mitään aineita ja tosi harvoin nykyään käytän hiustenkuivaajaa (ennen käytin melkein aina).

Mulla on ristiselkään ulottuvat suht paksut hiukset. Pidän niitä yleensä kiinni, simppelillä nutturalla tai letillä tai ponnarilla. Tällöin saatan laittaa hieman hiuslakkaa niihin, pysyvät paremmin. En mäkään kyllä ymmärrä, miten jotkut jaksaa arkenakin vääntää suoristusraudalla kiharoita hiuksiinsa, mulla menisi ainakin puoli tuntia siihen.

Mulla oli pitkät, kainaloihin tai vähän yli ulottuvat hiukset. ja koska ne on myös aina olleet ohuet niin ne näytti latteilta. ponnarilla pidin niitä, kun en jaksanut laittaa joka päivä. sitten ne oli takussa ja sekaisin joten laitoin rastat. nytkin ne on takussa ja varsinkin sekaisin, mutta niin kuuluukin. mulla on elämä kiireistä ilman tukan laittoakin joten tämä tuntuu omimmalle.

Mulla on vasta kasvatus menossa. Kohta on olkapäille. Otin permiksen, koska mulla on niin piikkisuora ja itsepäinen tukka. Ei yletä kunnolla vielä kiinni. Kaksi saparoa just saa tehtyä. Hiustenpesun jälkeen 2-3 päivän välein muotovaahtoa laitan ja kuivatan rutistellen kiharat. Otsista pidän pinnillä tai jollain näpsyllä pois kasvoilta.

Alkuperäinen kirjoittaja Maria:
Mulla on kans todella paksut puoleen selkään olottuvat hiukset. En tee niille muuta kuin pesen ja annan kuivua itsestään. Mun hiukset on luonnostaan hieman kihartuvat, joten ihan hyviltä näyttävät. Kaikki ovat aina ihan ihmeissään, kun kerron, etten laita niitä mitenkään muuten kuin sormin vähän haron :)

Mulla suunnilleen sama.
Hiukset on luonnonkiharat ja melko pitkät. En omista fööniä, kihartimia jne.
Suihkun jälkeen laitan joko hiuksiin jätettävää hoitoainetta tai muotovaahtoa ja siinä se :)
Välillä vaihdan jakauksen paikkaa, laitan hiukset kiinni, letille, panta päähän tms.

Yhteistyössä