Te joilla on tatuointi,kertokaas..

mantelisuklaa
Tosiaan riippuu paikasta ja tatuoitavan kipukynnyksestä. Itsellä tatska rinnan päällä ja kyllä se vähän "nipisti". Vähän sellanen tunne kuin raapisit nuppineulan terällä ihoa vasten. Eli ei kovin satu, mutta ei mikään kivutonkaan juttu, ainakaan tuohon rinnan kohdalle. Mutta mitäpä sitä ei nainen "kauneutensa" eteen kestäisi... :whistle:

Mies on menossa laittaan toista ja vähän kyseli,et meinaankos samalla kans laittaa.Oon jo kauan puhunu et haluisin laittaa ja nyt ois hyvä "hetki"..apua..paikkaa en oo ihan vielä valinnut,alaselkä ois kiva,mut en nyt sit tiiä

Alkuperäinen kirjoittaja Scarlett-79:
No synnyttäneenä ja kolme tatskaa ottaaneena voin sanoa, että tatskan ottaminen on pieni juttu verrattuna synnytykseen :whistle:
mä taasen voisin kolmasti synnyttäneenä ja kahesti tatuoituna ja yhesti lävistettynä sanoo et menisin nvaikka heti synnyttämään...sen verran helpompi homma :D
Mun alaselkään laitettu kuva otti aivan sairaan kipeetä...
Hemuliina, saanks mä kysyy et mihkä meinaat mennä laittaan?

Mulla useampia tatskoja eripaikassa ja ei tekeminen ole kipeää ainakaan mun mielestä. Kyllähän se tuntuu, mutta ei satu ja pitää sen vähän tuntuakin. Isoimmissa tatskoissa on ruvennut 6 tunnin jälkeen jo oleen paikat arat ku tehty korjauksia ja paikat hieman puutuneet.

Mulla ollu kaksi eri tekiää ja eron huomannut vain laadussa.
Rohkeasti vaan ottamaan jos mieli tekee.
kun otat ota ammattitaitosella

Mulla on yläselässä tribaali, ei sattunut, tuntui vähän kuin neulalla kaivaisit tikkua sormesta. Ainut mikä vähän sattui, kun tatska lähti vähän nousemaan niskaan päin, siinä ilmeisesti herkempi iho..

JONSERED Karhunkantaja
Tuttu tatuoija yleensä herättelee minut, kun homma alkaa olla valmis. Eli minuun ei satu lainkaan, kutittaa kyllä.

Lonkassa, rintalastan kohdalla, olkapään yli, vatsasta selkään ja alaselkään on kuvitettu. Kylki kutitti perhanasti...

Alkuperäinen kirjoittaja Scarlett-79:
No synnyttäneenä ja kolme tatskaa ottaaneena voin sanoa, että tatskan ottaminen on pieni juttu verrattuna synnytykseen :whistle:

mä oon samoilla linjoilla sun kanssa scarlet-79 synnytys oli paljon kivuliaampaa kuin tatskan otto, mulla nilkassa, haaveena lapaluuhun otattaa syksyllä, kesällä ei kande kun sen kuvan ei sais hiota ja saunaan/uimaan ei suos, kk mennä että haava on kunnella parantunu a rupi lähteny pois.....

Yhteistyössä