Te, joilla on sivusuhde (ehkäisystä)

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja "utelias"
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
Sivusuhde, mikä termi. :D
No tässä sivussa hiukan suhaan, ihan pikkasen vain.
Ihan kuin se yritettäisiin saada kuulostamaan jotenkin normaalilta ja ihan ok-toiminnalta.

SALAsuhde se on. Ja SALArakas.

^ No ei se meilpäin ainakaan mikään SALAsuhde ole kun mies tietää sen ja hyväksyykin :) itellään lienee samanlainen ellei useempikin.

Ja sitte asiaan, mulla on kapseli ja se riittää oman miehen kans, sivusuhteessa sitte kumi lisäks käytössä.

[QUOTE="nasse";29972450]^ No ei se meilpäin ainakaan mikään SALAsuhde ole kun mies tietää sen ja hyväksyykin :) itellään lienee samanlainen ellei useempikin.

Ja sitte asiaan, mulla on kapseli ja se riittää oman miehen kans, sivusuhteessa sitte kumi lisäks käytössä.[/QUOTE]

Aloittajan viestiin mä kommentoinkin kun puhuu pettämisestä.
En mä nyt sun suhdetta voikaan kommentoida, kun et siitä mitään ennen mua ole kertonut. :D

Termi "sivusuhde" kuulostaa heti sopivammalta, jos sille on puolison hyväksyntä.

Pettäminen taas on salassa tehty haureudenteko ja täten kuvaavampi termi on "salasuhde"

Sivusuhde, mikä termi. :D
SALAsuhde se on. Ja SALArakas.
Nuo sala-jutut on nimityksinä niin out. Inflaation kuluttamia. Mutta asiaan.

Oma sivusuhde on kestänyt jo viisi vuotta. Ollaan taitavia eikä mitään ehkäisyä ole. Jos jotain tapahtuisi, niin heti ensitiedon jälkeen abortointi. En edes jännitä enkä pelkää, vaan kuukautiset alkavat ajallaan ilman mitään sekoilua.

Olen ehkä hieman huonotapainen vaimo, sillä joskus aina jokunen sivusuhde ilmaantuu. Miksikään salarakkaaksi ei niitä voi sanoa, sillä rakkaus on jutuista kaukana. Mutta riskillä on menty eikä ehkäisyä käyttetty. Kortsuja inhoan yli kaiken.

Aluksi on pelattu kumien kanssa tautien välttämiseksi. Pidemmissä vakkarisuhteissa on jätetty kumit pois. Ehkäilynä minulla kierukka. Tällä hetkellä pyörii kolme sivusuhdetta.

Yhteistyössä