Te joilla on monta lasta (3 tai enemmän).......

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja vieras
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
V

vieras

Vieras
ja käytte töissä,mahdollisesti vuorotöissä? Missä hemmetin välissä ehditte harrastamaan seksiä??? Itse olen ihan poikki iltaisin,simahdan tyyliin samaan aikaan lasten kanssa.Sitten kun menen iltaan niin mies menee aamusta töihin.Kuopus ei nuku enää päikkäreitä joten edes päikkäriaikaan ei pysty enää hommailemaan.Mies narisee seksin vähyyyttä ja mua ei jaksa kiinnostaa pätkääkään,oon niin poikki tästä arjen pyörityksestä....
Miten hemmetissä te muut jaksatte? Milloin hoidatte PARISUHDETTA?

Me ollaan navetassa onneksi "samassa" vuorossa.
Iltaisin on monesti liian väsy, mutta töiden lomassa ehtii halia ja pusutella ja aamulla ehtii pikaisesti tai jos jaksaa herätä heti, kun kello soi, niin vähän pitemmästikin...

Ahdistaa kun toinen ruikuttaa koko ajan seksiä.Itsekin haluaisin joo,mutta olen niin väsynyt etten millään jaksais innostua.Masentaa tää arki,yhtä suorittamista :(

Onkos joku sääntö, että lasten on oltava unten mailla että voi rakastella? Lapsille joku kiva tekeminen jonka ääressä vähän aikaa viihtyvät (tai sitten vaikka joku video jos ei muuta keksi), isi ja äiti lukkojen taakse ja homma toimii! Piristää suhdetta sellainen sala-hiippailu, suosittelen! Ja niille siveyden sipuleille tiedoksi: meillä ei ainakaan lapset ole ikinä "yllättäneet" eikä ne siitä rikki mene vaikka yllättäisivätkin!

Yhteistyössä