Te joilla on kierukka

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Leena
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
L

Leena

Vieras
kokeiletteko sormillanne, tuntuuko langat, eli onko kierukka paikallaan? Ja onko muilla loppunut menkat saman tien hormonikierukan laiton jälkeen, mulla ei ole tullut yksiäkään menkkoja laiton jälkeen

en oo kokeillu..mulla leikattiin langat niin lyhkäseksi että niitä ei tunne. Mulla kierukka ollu nyt 9kk ja edelleen tulee menkat säänöllisesti niin ja hormoonikierukka on..

koitan silloin tällöin. Mulla on pitkät langat. Kyisin mieheltä, että häiritseekö ne ja koska ei häirinny, niin pidän ne mieluummin pitkänä -just sen takia, et tiedän sen olevan viel messissä.

En oo koskaan kokeillut tuntuunko langat..
Menkat loppuivat samana iltana kun kierukka oli laitettu, ja sen jälkeen on tullut vaan pientä tuhrua hyvin harvoin. Kierukka ollut mulla nyt 10kk eikä siis menkkoja tuona aikana ollenkaan.

Langat tuntuu, eli tallella on. Ja kävin tietty siinä tarkastuksessa.
Vuotoa oli aluksi paljonkin, ja kipuja. Mutta nyt tiputtelee silloin tällöin, koko ajan täytyy olla siteet matkassa varulta. Puoli vuotta ne sanoo, menee siihen että tasaantuu. Kaikilla ei lopu vuodot kokonaan, eikä kaikilla ihan heti asentamisen jälkeen.

kokeilen. mulla on nyt ollut kohta 3kk ja kunnon menkoja ei oo ollut vaan tuhruvuotoa alkuun joka pv sit harveni ja nyt mennyt 2vko kokonaan ilman. oon tosi tyytyväinen kun laitatin sen