Te joilla on ISOMAHAISET/PYÖREÄT miehet

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja vieraaaas
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
V

vieraaaas

Vieras
Pakko aloittaa ketju :D
Eli te, joilla on isomahaiset miehet, vastailkaa:
- Oliko miehenne pyöreä jo tavatessanne?
- Minkä ikäisenä tapasitte?
- Oliko ulkonäöllä merkitystä?

Oma "nallekarhuni" on isomahainen n. 115 kg 180 cm pitkä jässikkä.
- Oli suht pyöreä jo tavatessamme.
- Oltiin 19v. kun tavattiin.
- Ei ollut ulkonäöllä juuri merkitystä, enemmänkin sisimmällä ja hyvillä jutuilla ;)
Tuli vaan mieleen, kun katselin vanhoja kuvia, kun monet ihmettelivät kun oltiin ihan erilaisia. Minä suht hentoinen ja mieheni enemmän painonnostajakaliiberia :D.
Mutta juu, yhdessä ollaan 17 vuoden jälkeen ja 15 niistä naimissa :)
Vastailkaapi!

- Oliko miehenne pyöreä jo tavatessanne? Oli.
- Minkä ikäisenä tapasitte? Olin 22v. ja hän 28v.
- Oliko ulkonäöllä merkitystä? No ensin viehätyin hänen ulkonäöstään ja sitten luonteesta kun tutustuttiin :)

Mies oli pyöreä jo tutustuessa, hän oli 18 ja minä 15. Ulkonäöllä on toki merkitystä aina jonkin verran, ja mä tykkään kookkaista miehistä. :) Yläraja mullakin toki on, hirmuinen ylipaino alkaa vain ja ainoastaan huolestuttaa eikä herätä oikeanlaista kiinnostusta. Tietty huolisin tuon miehen muunlaisessakin kuoressa, mutta tämä paketti on ihan täydellinen kaikin puolin.

Minä painoin tavatessamme noin puolet siitä mitä mies, tällä hetkellä mulle on itselle kertynyt 12 lisäkiloa, joita pyrin juuri vähentämään. Mies on muuttunut sen verran, että paino on entisellään, mutta lihasmassan osuus on huomattavasti isompi nyt kuin tavatessa. Vähän keskenkasvuinen kolli se 18v miehenalku olikin. :D

Tänä kesänä meille tulee yhteisiä vuosia täyteen jo 15. :heart:

[QUOTE="tyyne";25904797]Oma ukkoni on n.110-115kg ja on 187cm pitkä.
Olin itse 17 ja hän 18 kun tavattiin, ihana mies on ja komea karju <3[/QUOTE]

Itte olen samanlainen. Rakkaus vaimooni peittää kaiken. En ole täydellinen fyysisesti, mutta kukapa olisi? Marco Bjurnstöm tai vast. pelle varmaan.

Rakastan vaimoani ja hän minua. Kyllä sen tietää kun yhdessä paljon. Rakastan olla itseni, vaikka koko ajan yritän karpata ja skarpata. 115/185 mies 54 v.

Tapasin mieheni 19-vuotiaana. Oli jo silloin iso, 175 cm ja 120 kg. Nyt on "enää" 110 kg. Olen itse normaalipainoinen, vähän miestäni lyhyempi. Kyllä painolla on jonkin verran merkitystä; en voisi olla suhteessa todella ali- tai ylipainoisen (sanotaan vaikkapa yli 150 kg) miehen kanssa.

Miehen pitääkin olla iso. Ei lihava missään nimessä, mutta sellainen kaappimainen. Vatsaa voi olla vähän, mutta pitää olla myös lihaksia ja leveät hartiat.

Naismaisia kukkakeppejä en hyvällä katsele.

[QUOTE="Minna82";25905060]Miehen pitääkin olla iso. Ei lihava missään nimessä, mutta sellainen kaappimainen. Vatsaa voi olla vähän, mutta pitää olla myös lihaksia ja leveät hartiat.

Naismaisia kukkakeppejä en hyvällä katsele.[/QUOTE]

Onko isomahainen ja pyöreä sama kuin kaappi O_o Nyt on kyllä aika monella hukassa mitä noi tarkottaa.

Onko isomahainen ja pyöreä sama kuin kaappi O_o Nyt on kyllä aika monella hukassa mitä noi tarkottaa.

Niin, en tarkoittanut mitään lihavaa miestä. Todellakaan.

Vaan aika monella tuollaisella isolla voimamiehellä on myös vähän mahaa. Tai ainakin paksu alaselkä, joka voi antaa sellaisen vaikutelman? Samoin monella vanhemmalla bodarilla on voinut tullut vähän mahaa. Se ei haittaa ollenkaan, koska sellainen mies ei ole mikään lihava sanan varsinaisessa merkityksessä.

Vaikeaa selittää, mutta tykkään enemmän sellaisesta kaapista kuin jostain rimpulasta sixpack-mallipojusta.

oli, jotain 115kg ja 185cm

mies oli jotain 31-32, itse 27-28

no ei todellakaan, miehen pusuhuulet tyrmäs mut täydellisesti. ja miehen leveät hartiat ja kapea ihana pylly:heart:

miehen kaverit ihmettilivät varmaankin meidän kohdalla miehen valintaa koska minä olin meistä se isompi painon suhteen ja olen edelleen. mies on pienentynyt kymmenisen kiloa. itse olen painanut aina enemmän kuin mieheni ja olen 168cm pitkä.

Viimeksi muokannut ylläpidon jäsen:
Ei ollut, hyvin hoikka poika oli 188 cm / 80 kg

mies oli 17 v. ja mä 22 v.

Oli, tottakai :)

Nyt mies 190 cm ja 115 kg, ei mikään liian lihava mutta mahaa tosiaan on jonkun verran. Mutta onhan tuota painoa tullut mullekin, painoin tavatessamme 48 kg ja nyt 66 kg. 16 vuotta jo mennyt yhdessä :)

Oli samoissa mitoissa kuin nykyäänkin. Mies on 179cm pitkä ja painaa n. 95kg. Lihava ei varsinaisesti ole, mutta mahaa löytyy.

Itse olin 25v. ja mies 21v. Neljä vuotta ollaan oltu yhdessä, yksi lapsi löytyy ja toisen la on elokuussa :)

Mielestäni miehen ei tarvitse olla yleisten kauneusihanteiden mukaan komea, mutta tottakai on tärkeää että miellyttää omaa silmää. Eli ulkonäöllä on merkitystä.

- Ei ollut
- 24/25
- oli
Pömppöä on miehelle tullut vuosien varrella, ei oikein kuntoile. Itse käyn kuntokeskuksessa säännöllisesti, salitreeneissä ja jumpissa. Hyvän olon ja voinnin takia, mutta onhan se kiva pitää itsensä ulkoisestikin hyvässä kunnossa. Miestä yritän houkutella mukaan, ihan terveydellistäkin syistä. Ei ole mikään lihava, mutta vatsaa löytyy, ns. kaljamaha.

Kai te ymmärrätte, että myös keskivartalolihavuus (=pömppömaha) on lihavuutta ja vieläpä erittäin hankalaa sellaista (rasvaa sisäelinten ympärillä).

http://www.terveyskirjasto.fi/kotisivut/tk.koti?p_artikkeli=dlk00890

- oli isompi kuin nykyään, 171cm/90-100kg
-olin 20v ja hän 23v
-toki oli, hän oli/on aikas komea mies kuitenkin.. :)

Nykyään on kiinostunut urheilusta ja laihtunut 20kg. Käy säännöllisesti salilla ja juoksee, joten läski on vaihtunut aika lailla lihaksiin mutta kyllä se pikku pömppökin vielä löytyy. Itse olen ollut aina normaalipainossa eikä muiden painot ole mua hetkauttaneet. Yhdessä ollaan oltu kohta 10v ja naimisissa 5v.

Kyllä oli. Nyt koko 186cm ja n. 150kg. Tavatessa tais olla samoissa mitoissa.
Armeijan aikana paino tais tippua tuonne 130kg mutta sitten tuli takaisin :( Ja uskokaa tai älkää, mies kävelee päivittäin usean kilometrin ja pyöräilee välillä 10-15km lenkkejä. Mutta jostain syystä paino ei tipu. Ei mies kyllä näytä niin isolta mitä on, moni ei ole uskonut, että mies painaa noin paljon..

Minä 16v, mies 17v

No ei ollut. Mies vei mut mukanaan huonoilla vitseillä :)

No sellainen 80kg/175cm eli hieman juu mutta harrasti painia joten lihaksiakin oli kuitenkin
15v
Oli tietysti.. mutta toki luonteella enemmän.. voin suoraan sanoa etten nykyisen kokoisen mieheni kanssa menisi treffeille koska itse painan 50kg ja mieheni sen 120.. pinnallista juu mutta surullista tosiaan se entisten kuvien katseleminen kun miehenikin oli juuri sellainen iso ja pelottavan kokoinen vain, ei niinkuin nyt, kaljamahainen suomalainen sänkipää.. sorry.. Kriisien keskellä näenkin mieheni negatiivisemmin kuten tuosta justiina ketjusta olette varmaan lukeneet.. :S

Yhteistyössä