Te joilla ollut keskenmeno...

• Viestiketjun aloittaja junnu
  • Ensimmäinen viesti
junnu
Jos sikiö on kuollut kohtuun alkuraskaudessa niin onko teillä loppunut myös raskauspahoinvointi jos ette ole sitä heti havainneet? Mulla tilanne se, että viikkoja pitäis olla 11+4, mut tänään ultran mukaan niitä olikin 7 ja jotain. Sykettä ei saatu oikein kunnolla näkyviin. Tai alussa ihan niin ku ois näkynyt et elämää on mut lopussa ei saatu enää selkoa onko sitä vai ei. Ma seuraava ultra.

Voiko olla normaalia et laskettuaika heittäis kuukaudella?

Mulla aina enne ollut pahoinvointia. Nyt ei oo ollut aikoihin minkaalaista yökötyksen tunnetta.

junnu
Alkuperäinen kirjoittaja Platina:
Loppu oireet kun seinään! Soitin kättärille ja menin tarkistamaan. Ed. viikolla oli sikiö, vastasi viikkoja ja oli syke, sitten ei enää ollut. Tiesin sen sisimmässäni jo ennenkuin menin ultraan.
Onkohan tuo yleistä et nuo oireet loppuu siihen kun sikiö kuolee? Mulla ei nimittäin ollut aikoihin mitään. Olen vaan ajatellut et nyt tulee varmaan poika ku ei oo örkkioloa...

Kx3
Mulla loppui pahoinvointi viikolla 7. Viikkoja piti olla 10+6, kun tiputteluvuoto alkoi ja ultrassa alkio oli kokoa 6+1 eikä sykettä. Pahoittelen, ettei mulla ole lohduttavampaa tarinaa kerrottavana.

Koska olet tehnyt ekan plussatestin? Jos teit testin esim. viikolla 5, ei laskettu aika oikein voi heittää kuukaudella.

hemuli
Alkuperäinen kirjoittaja junnu:
Loppu oireet kun seinään! Soitin kättärille ja menin tarkistamaan. Ed. viikolla oli sikiö, vastasi viikkoja ja oli syke, sitten ei enää ollut. Tiesin sen sisimmässäni jo ennenkuin menin ultraan.
Onkohan tuo yleistä et nuo oireet loppuu siihen kun sikiö kuolee? Mulla ei nimittäin ollut aikoihin mitään. Olen vaan ajatellut et nyt tulee varmaan poika ku ei oo örkkioloa...
On

junnu
Alkuperäinen kirjoittaja Kx3:
Mulla loppui pahoinvointi viikolla 7. Viikkoja piti olla 10+6, kun tiputteluvuoto alkoi ja ultrassa alkio oli kokoa 6+1 eikä sykettä. Pahoittelen, ettei mulla ole lohduttavampaa tarinaa kerrottavana.

Koska olet tehnyt ekan plussatestin? Jos teit testin esim. viikolla 5, ei laskettu aika oikein voi heittää kuukaudella.
Mä en ees tehnyt testiä. Oireet tuli niin selvänä et mitä tuota ees tekemään... Mulla on aina heittänyt la n. viikolla mut tuohon kuukauteen mä en usko

seuraavalla kuulla raskaana
Noin mullakin ja kaavinta tehtin lopulta kun ei muuten tullut.

Kx3
On yleistä, että oireet loppuu, koska hormonitasot putoavat sikiön kuoltua. Mulla on muuten nyt terve poika ja meidän suvussa voidaan pojista pahemmin kuin tytöistä. Tosin, jokainen raskaus on erilainen ja pahoinvointi voi puuttua jossain raskaudessa vaikka sitä on aiemmissa raskauksissa ollutkin ja silti tuloksena voi olla terve lapsi eikä keskenmeno.

Kx3
"Mä en ees tehnyt testiä. Oireet tuli niin selvänä et mitä tuota ees tekemään... Mulla on aina heittänyt la n. viikolla mut tuohon kuukauteen mä en usko"

Koska ne oireet sitten alko?

junnu
Mä en ees tehnyt testiä. Oireet tuli niin selvänä et mitä tuota ees tekemään... Mulla on aina heittänyt la n. viikolla mut tuohon kuukauteen mä en usko[/quote]

Koska ne oireet sitten alko?[/quote]

Ne alkoi aikalailla menkkojen aikaa, siis jollon menkkojen ois pitänyt tulla. Ensimmäinen merkki mulla on aina kauheé turvotus vatsan seudulla joka alkaa aina oviksen jälkeen :). Ihan ku oisin viidellä kuukaudella raskaana... Sit pari viikkoa hirvee väsymys. Mut tuntuu et olisin nyt ihan normaali tilassa.

Kx3
Raskausoireisiinhan ei kannata sinänsä luottaa, koska nehän vaihtelee muutenkin päivästä toiseen. Toivottavasti jaksat nyt jotenkin oottaa sitä ultraa ja toivotaan, et kaikki olis kuitenkin kunnossa. Joskus niitäkin ihmeitä tapahtuu.

Yhteistyössä