TE JOILLA MENKAT TULLEET RASKAANA OLLESSA...

Onko kellään kokemusta asiasta?
Onko se kuinka yleistä? Milloin huomasitte olevanne raskaana? Oliko mitään yleisiä raskausoireita?
Mulla tuli nyt menkat muutamaa päivää aiemmin ku piti, kp29(norm.31-35) Norm. kestää 5 päivää, nyt vaan 2 päivää ja sen jälkeen pientä tuhrua paperiin välillä.
Mitään erityisiä oireita ei ole, ainoastaan tunne että olen raskaana.
Yksi lapsi on jo ennestään ja silloin myös tiesin olevani raskaana ennen kun tein edes testin, oli vaan sellainen tunne.
Haluaisin kuulla mielipiteitä, varsinkin niiltä joilla menkat tulleet raskaana ollessa, ennen kun ryntään testiä ostamaan! Toki myös muiltakin asiasta tietäviltä otan mieluusti tietoa vastaan.
 
Mulla oli jo enne menkkoja tunteita että olen raskaana ja jopa joitain oireita.
paleli turvotti ja alaselkää särki. menkat tulivat ajallaan ja kestivät mullakin puolet lyhyemmän ajan kun yleensä ja vuoto ei ollut niin runsasta kuin yleensä mutta tein testin seur aamuna kun olivat mekat jo loppuneet ja testi oli nega.
nyt silti kun menkat on loppuneet onn alaselkäkipua ja välillä vihlontaa alapäässä.
Lämmöt minulla ei muuttuneet miksikään.. olivat koholla jo ennen kuukautisia kuukautisten aikana ja nyt ovat samat kuin silloinkin..
mutta en kai minä raskaana ole jos testi niin näyttää..:S
 
Mullakin on sama tunne... Edelliset menkat oli todella oudot! :/ Alkoi verilimavuotoa noin kp 24 ja menkat tuli kp 27. Tädin vierailu kesti viisi päivää (normaalisti 7-8 ) ja yhden verettömän päivän jälkeen tuli vielä kahtena päivänä sitä verilimaa. Ja kaiken kukkuraksi mulla ennen tuota kiertoa ollu vuoden kp 33-40. :headwall: Pää tässä hajoaa... :whistle: Ja tässä kierrossa on juilinut kp 14 asti melkein joka päivä ja kumma tunne vatsassa...
 
Minulla on sama tilanne. Vuodot kesti 2 päivää sitten tuli vuodotonpäivä. Tänään tuli pyyhkiessä vähän punertavaa limaa. Tilasin tänään netistä testejä kun kaupasta en löytänyt. Testaan sitten kun testit tulevat.
Minulla ei ole mitään oireita oikeastaan.Pientä kuvotusta ainoastaan
 

Yhteistyössä