TE JOILLA MENKAT TULLEET RASKAANA OLLESSA!

Onko se kuinka yleistä? Milloin huomasitte olevanne raskaana? Oliko mitään yleisiä raskausoireita?
Mulla tuli nyt menkat muutamaa päivää aiemmin ku piti, kp29(norm.31-35) Norm. kestää 5 päivää, nyt vaan 2 päivää ja sen jälkeen pientä tuhrua paperiin välillä.
Mitään erityisiä oireita ei ole, ainoastaan tunne että olen raskaana.
Yksi lapsi on jo ennestään ja silloin myös tiesin olevani raskaana ennen kun tein edes testin, oli vaan sellainen tunne.
Haluaisin kuulla mielipiteitä, varsinkin niiltä joilla menkat tulleet raskaana ollessa, ennen kun ryntään testiä ostamaan! Toki myös muiltakin asiasta tietäviltä otan mieluusti tietoa vastaan. :)
 
Itselläni tuli menkat pari päivää myöhässä, noin päivän verran. Verta tuli ensin ihan normaalisti, toiseen tampoonin ei jäänyt mitään. Seuraavana aamuna oksensin, kävin ostamassa testin ja plussasin.
Kai se on ihan normaalia että tulee ns. menkat siinä 2 viikon kohdalla hedelmöittymisestä, joillekin enemmän verta, joillekin vain ruskea läikkä vessapaperiin.
 
No mä en vastaa omasta puolesta.

Mut yks kaveri sai tietää olevansa 3kk:lla raskaana.
Oli tullu menkat,mut sitten oli alkanu epäilemään ku viimeset menkat oli kestäny vaan muutaman tunnin.
Vuoto oli johtunu siitä et istukka oli kohdunsuun päällä.
Mitään oireita ei tietääkseni ollu sinä aikana.
 
Mulla oli ens päivän myöhässä ja sit verta seuraavana aamuna -silleen vähän kun ne alkaa -laitoin tamppoonin et kun koht holahtaa kunnolla-no illalla kun ajattelin vaihtaa ei ollukaan tullu yhtään. sit taas tuli pikkasen -tosi outoo oli -pelkäsin kokoajan et alkaa kuitenkin, mut eipä kunnolla alkanut. Nyt viikkoja 24.
 
Minulla tullut joka raskaudessa yhdet menkat. Mutta olen tiennyt sen jo etukäteen ja osannut odottaa että näin on.. tosin ekalla kerralla en tiennyt heti, mutta homma oli selvä kun mulla on tosi pahat oireet niin ei voi olla huomaamatta.
 

Yhteistyössä