Te joilla lapsiluku täynnä...

• Viestiketjun aloittaja vieras
  • Ensimmäinen viesti
hmm...
Kolme lasta ja neljäs tulossa. Tän raskauden myötä on tullut tunne, että nyt riittää. Sen verran vaikeaa on ollut ja vielä reilut puolet jäljellä... Kolmannen jälkeen mietittiin kyllä jonkin aikaa tehdäänkö se neljäs vai ei, kun kroppani ei meinannut kestää sitä kolmattakaan raskautta kunnolla.
Lisää lapsia toki vielä haluttaisiin perheeseemme. Neljännen synnyttä aletaan sitten pohtia mahdollisesti sijaisperheenä toimimista.

vieras

Kolme lasta jo on ja todennäköisesti lapsiluku täynnä, en itse haluaisi enää synnyttää ja koin myös vauva-ajan tosi rankkana kaikkien kohdalla univajeen takia yms.

On myös tunne, että meidän perheon nyt tässä, ei tästä ketään puutu enää :)

Mutta välistä on tunne, että miksei sitten se neljäskin joku kaunis päivä vielä voisi meille syntyä, tosin iltatähtenä kun haluan nyt hetken muutakin kuin pikkulapsiaikaa. On tässä vielä kymmenisen vuotta aikaa harkita ennenkuin on lopullista, joten ajatus saa itää itsekseen... :)

kolmen äiti
Alkuperäinen kirjoittaja meah:
Neljäs syntynee parin kuukauden sisällä, olen melko varma, että se on sitten siinä. Ainakin 90% varma.

Lapsia sais tulla, mutta mun pää ei ehkä kestä enää yhtään raskautta.
Mun pää kestäis raskausajan, mutta uhmaikää ei :D

mami
Meillä kohta 3 lasta ja enempää ei tule. Kolmas sai alkunsa hedelmöityshoidoilla ja sen lisäksi vielä sairastan kroonista sairautta, jonka lääkitys aina ongelmallista raskauden aikana. Joten neljättä ei taatusti tule.

Yhteistyössä