te joilla kotona crosstrainer tai käytätte sitä muualla,olis kyssäri

  • Viestiketjun aloittaja ikiliikku
  • Ensimmäinen viesti
ikiliikku
elikäs ku mulla kuntopyörä kotona ja siinähän ei liiku kuin jalat,(hyvin tosin paino on pudonut -15kg) mutta nyt kaipaan vaihtelua ja mietinkin tuota crosstrainerin ostoa kotiin koska siinä saa koko kroppa liikettä.haluaisin tietää et onko se kuinka tehokas apu laihdutuksessa.kertokaa kaikki hyvät ja huonot puolet.

kallis se ei ainakaan näyttäny olevan =)
 
Mulla on Orbitrek Elite kotona ja olen erittäin tyytyväinen siihen!

Ei rasita niveliä,polvia jne..

käytän sitä joka päivä ja minulla ainakin paino putoaa hurjaan tahtiin.
Tietenkin minulla on myös kevyt ruokavalio.

Minun laitteessa on kunnon vastukset ja sillä voi tehdä erilaisia harjoituksia käsistä jalkoihin.

Välillä treenaan sillain että käytän käsiä ja jalkoja(siinä kun on käsille semmoset liikkuvat jutskat).
Ja välillä laitan käsijutskat toiseen asentoon paikoilleen ja tavallaan "lenkkeilen" laitteella eri vastuksilla.

Pientä meteliähän tämä kyseinen laite pitää,mutta minua ei ainakaan häiritse.Siinä pyörii sellanen pyörä,niin se pikkasen metelöi.

Kokonaisuutena voin sanoa,että kannataa kokeilla.
Itse en ainakaan tunne kyllästymistä kyseiseen laitteeseen.
 
Kuntosalilla olen käyttänyt, mielestäni paljon mukavampi kuin pyörä ja kuluttaakin kaloreita enemmän. Anttilassa juuri katselin 199e ja 299e. En kovin kauaa sillä tee kun käytän muitakin laitteita kuntosalilla, olen salilla yleensä n. tunnin.
 

Yhteistyössä