Te joilla kokemuksia IKEAn keittiöstä?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja kb
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
K

kb

Vieras

Olisin kokemuksista kiitollinen. Oletteko olleet tyytyväisiä vai ettekö? :)

Pysyykö ovet ryhdissä ja ovien pinta kunnossa? Kiiltävää ajattelin.

Miten toimii ne vempaimet jotka laittaa laatikon pehmeästi kiinni (you know)?

Entäs tasot, hanat ja altaat? Pysyykö esim. tasojen saumat siistinä?

Onko kellään lämpölaatikkoa? Kannattaako hankkia?

Entäs se laatikko mallinen jääkaappi. Onko toimiva käytössä ja mahtuuko sinne sama kuin tavalliseen, onko jotenkin hankala?

Ajattelin koko pakettia koneineen samasta paikasta, kun tuntuu niin isolta projektilta koko keittiö. Jospa ne siellä liikkeessä ajattelis mun puolesta.

:D

Onko Ikean keittiöissä ollenkaan tiskikaappia? Sehän on suomalainen keksintö ja Ikeassa näytillä olevissa keittiöissä ei tiskikaappeja ole. En voisi kuvitella eläväni ilman tiskikaappia.

Alkuperäinen kirjoittaja Tiskari:
Onko Ikean keittiöissä ollenkaan tiskikaappia? Sehän on suomalainen keksintö ja Ikeassa näytillä olevissa keittiöissä ei tiskikaappeja ole. En voisi kuvitella eläväni ilman tiskikaappia.

Siis tarkoitatko kuivauskaappia?

Ei taida olla. Mä en halua ollenkaan yläkaappeja joten on opeteltava uudet rutiinit, ilman kuivauskaappia. Siksi harkitsen myös sitä laatikossa olevaa jääkaappia, kuinkakohan se käytännössä toimii?

Alkuperäinen kirjoittaja ap:

Ei taida olla. Mä en halua ollenkaan yläkaappeja joten on opeteltava uudet rutiinit, ilman kuivauskaappia. Siksi harkitsen myös sitä laatikossa olevaa jääkaappia, kuinkakohan se käytännössä toimii?

Löytyy kyllä kuivauskaappikin. Vähän hassu sikäli, että mukihylly on alhaalla ja lautashylly ylhäällä. Yllättävän nopeasti siihen on kyllä tottunut.

Meillä on Ikean keittiö ja myös kodinkoneet. Ei moitittavaa. Uunin lämpösäädin-nappula tosin sinkosi irti. Soitin siitä eilen ja huomenna tulee huoltofirma korjaamaan uunin. Takuun (5 vuotta) piikkiin menee tietty :).

Kaapistot toimii erinomaisesti, samoin laatikot. Pinta on helppo pitää puhtaana. En tosiaan keksi mitään pahaa sanottavaa.

Haaparannan keittiöissä ei ole kuivauskaappia, en ole osannut sitä kaivatakkaan tässä muutaman kk aikana :) En tiskaa ku aniharvoin ja silloin kuivaan pyyhkeeseen.

Kaapinovien hiljentimet on tosi kivat. Riittää ku laittaa vaan yhen hiljentimen/ kaappi. Laatikon ne jutut vetää aika lujaa laatikot kii, siis kannattaa kattoa ettei lapset jätä sormia väliin. Minä jätin ja jestas et se sattu! :D

Yhteistyössä