te, joilla kissoja sisällä, haiseeko teillä?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja örks
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
Ei mutta terassin alla haisee kun naapurin kissa käy siellä kuseksimassa!

Mutta siis joskus kun oli sisäkissa niin aina se vähän haisi. Ostin kalliimpaa kissanhiekkaa joka oli parempaa. Ja olisko semmoinen seinällinen laatikko parempi. Siis jos ei semmoinen jo ole.

kyllä sen jälkeen kun se on kakella käyny ni hetken on sellanen :x haju.. enkä suostu siihen koskeen kun oon raskaana.. mutta ei se normaalisti haise,kun sitä siivoo säännöllisesti. meillä toi uros on leikattu,joten sen pissa ei ees haise enää niin pistävälle kun sillon aikasemmin. ja meillon lisäks sellanen kissanhuussi missä katto ja heiluriovi,joten kai sekin sulkee sitä aromia. mutta se koppi kyllä kandee putsata kerranpäivässä.
jos kissa pissaa vaikka sänkyyn,niinkun meillä kun laitoin sille lidlin halpaa hiekkaa.. niin se haju lähti vasta patjan vaihtamalla. mä kokoajan haistoin sen pesusta huolimatta.

Haisee vain hetkellisesti silloin kun katti on just käynyt vääntämässä boksiinsa tavarat mutta haju haihtuu nopeasti. Perusilmassa meillä ei haise kissankusi- ja paska yhtään. Käytössä tommonen koppilaatikko ja lemmikkiliikkeestä saatava EverClean-hiekka, joka on ollut ihan ykkönen meillä :)
Boksi siivotaan kerran päivässä.

meilläkään ei haise ihmisten mukaan, katollinen hiekkalaatikko ja hyvää kissanhiekkaa sekä säännöllinen laatikosta kökköjen siivoaminen riittää meillä.

leikkauta kissasi. se monesti saa (ainakin meidän uroskissalla) hajut poistumaan aikas hyvin. tiettyhän se p*ska haiskahtaa kun kissa laatikkoon luikahtaa...joten pikainen laatikon tyhjennys ja tuuletus on paikallaan. :) meillä käytössä puupohjanen kissanhiekka jonka voi tyhjentää suoraan pyttyyn. (varoitus: pytyn tukkeutuminen mahdollista liian innokkaalla tyhjentäjällä...)

...ai niin. pentunahan kissat ovat kekseliäitä! sullakin on varmaan kukkia kotona; ite tarkistin palmupuuni mullat ja sieltähän se hajun aiheuttaja kerran aikoinaan löytyikin :D

Fakta on, että kissan omistajat on ite tottunu niin siihen hajuun, etteivät sitä haista. Mun tutulla on kissa ja siisti asunto ja putsaa pissa-astian säännöllisesti (ettei sitä voi moittia), niin herkkänenäisenä aina kun sinne menen, niin siellä haisee kissa ja sen pissa.

ei haise. kissa päästää laatikkoon ja jokap äivä siivotaan pahimmat pissit ja sköndet pois. ämpärissä on muovipussi ja kansi. kerran viikossa pestään kloorilla laatikko.

kristallit tai pelletit hiekkana. ne kristallit tosiaan sitoos en hajun itteensä ja ei leviä pitkin kämppää. pelletit taas haisee puulta.
ja /jälleen kerran) sanon että kissan pissa lakkaa haisemasta kun kissalle syöttää pakaste seitä ruuan kanssa

Alkuperäinen kirjoittaja Miracles:
Mä oon kans sitä mieltä (eläimettömänä ihmisenä), että joka kodissa jossa on kissa, siellä haisee enemmän tai vähemmän "kisulle".

itse olen sitä mieltä että talo haisee asujilleen. eli minulle, miehelleni, eli myös kissalleni. :)

Alkuperäinen kirjoittaja näin se on:
Fakta on, että kissan omistajat on ite tottunu niin siihen hajuun, etteivät sitä haista. Mun tutulla on kissa ja siisti asunto ja putsaa pissa-astian säännöllisesti (ettei sitä voi moittia), niin herkkänenäisenä aina kun sinne menen, niin siellä haisee kissa ja sen pissa.

Oman kodin hajun kyllä haistaa jos on ollut vähän pidempään poissa kotoa. Jos koti tosiaan haisee kissalle niin silloin kissan haju tarttuisi myös ihmisiin ja sitä myöten kissaperheen voisi esim. tunnistaa bussissa jos tälläinen "haiseva" viereen istuisi.

Alkuperäinen kirjoittaja näin se on:

Samaa mieltä... Mutta selitäpä se näille ;D. Tosi on, että tunnistan kissatalon välittömästi sinne mentyäni. Siinä on vähän sama juttu kuin homeen kanssa, erotuksella, että homeen haju imeytyy myös vaatteisiin toisin kuin kissan. Homeen hajua ei itse erota monestikaan, vaikka olisi välillä pois kotoakin.

Yhteistyössä