Te joilla keväällä -07 syntynyt lapsi

• Viestiketjun aloittaja Beea
  • Ensimmäinen viesti
Beea
Minkäkokoinen ja merkkinen talvihaalari teillä on käytössä? Ja onko lapsi tyttö vai poika? Ja minkä ikäinen tarkalleen.. Mietin tässä vaan huhtikuussa 08 syntyneelle tytölle, että minkähän kokoinen talvihaalari ens talveksi. Nyt on haalari kokoa 74

ap
Mä just kans pohdin noiden 86 ja 92 väliltä. Tyttö ei oo mikään erityisen pitkä, 8kk neuvolassa 70cm. Hmm vaikeaa, ja kun haluan sen nyt tässä kuitenkin ostaa kun ovat niin hyvissä alennuksissa.

enm
Meidän tyttö syntyi 6.2. ja menee pluskäyrillä (pitkä ja hoikka). Nyt on juuri sopivat Reiman 86 ja Remun 92. (H&M- vaatteet 92 ja Lindex-vaatteet 98) Reiman-haalarit ovat reilumpaa kokoa yleensäkin kuin muut.

anna
Suosittelen ostamaan sen 92 cm. Mulla poika, joka on syntynyt 8/ 07 ja olin ihan varma, että remun 86 cm sopii tämän talven päälle. Ostin sen siis viime vuonna alesta. Ja katin kontit, jouduin ostamaan uuden, kun kinnasi tosi pahasti jo heti alkajaisiksi. Tosin merkkikohtaisia eroja kokoluokituksissakin on. Mun kokemuksen mukaan saman koon remu on pienempää kokoa, kuin esim. reima tai lassie. Niin ja meidänkin pojan pitäisi olla ihan keskitien kulkija kokonsa puolesta.

mm
Alkuperäinen kirjoittaja ap:
Mä just kans pohdin noiden 86 ja 92 väliltä. Tyttö ei oo mikään erityisen pitkä, 8kk neuvolassa 70cm. Hmm vaikeaa, ja kun haluan sen nyt tässä kuitenkin ostaa kun ovat niin hyvissä alennuksissa.
Suosittelen ostamaan 92cm. Riippuu tietenkin tosi paljon merkistä. Merkilliset on yleensä kooltaan reilummin mitotettuja, joten semmonen saattaa olla kyllä sit reilu alkutalvesta.

Alkuperäinen kirjoittaja ap:
Älä ihmeessä osta tuota isompaa..
Meillä poika hukkuu 86 reimatec:iin,ollaan kokeiltu.Mienaan että ens talvena se varmaan hyvä.

Tyttö on syntynyt -05 heinäkuussa ja hän meni 86 cm puvulla vielä 2,5 veenä.
Nyt 92 reimalta ja 98 remulta käytössä ja ikää 3,5 v.

Oli 1 veenä 74 cm.

Eikä teilläkään varmaan paljoa pidempiä olla 1 vuotiaana.

Liian isolla puvulla lapsen on vaikea liikkua.
Sopiva pitää olla.Mä liputtaisin tuon 86 puolesta jos noista pitää valita.

Mut tosiaan Reimalla on yhtä kokoa isompia nuo likimain..
Eli meillä käytössä 80 cm ja poika 1 v 7 kk.

kukeseen
Meillä poika syntynyt juhannuksena 07.
Hetkellä käytössä 80cm Progessin välikausipuku ja Lassien 86cm talvipuku.
Poika oli 1v neuvolassa 76cm ja 10,5kg, 1,5v neuvolassa 80,5cm ja 11,5kg.

enm
Piti vielä sanoa, että kokeile ihmeessä haalaria lapsen päälle. Siitäkin näet vähän suuntaa sille kuinka paljon on kasvunvaraa. Minä ostin vanhemmille lapsille aina liian isoja haalareita :) ja nyt tytön kanssa olen koittanut pitää järjen mukana alessa.

Yhteistyössä