Te joilla endo, pieni kyssä?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Heavyfreak
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti

Heavyfreak

Aktiivinen jäsen
17.07.2005
15 106
2
36
Onks teillä ollu palleakipua? Jos on niin minkälaista?

Mulla on ihan törkeetä kipua pallean tienoilla eli ihan keskellä ylävatsalla. Välillä kipu on vähän sivummalla tms.

Mä oon jo miettiny et nyt mul on varmaa joku vatsahaavaki kaikkien noiden lääkkeiden takia.. :snotty: Mutta taas toisaalta, tärinä kun tuota kipua kovasti pahentaa tai sen laukaisee niin sinällään viittaa endoon..

Huomena pitäs lekuriin soitella ja kysellä että jos pääsis gastroskopiaan tainnutuksessa.. :|

Alkuperäinen kirjoittaja Heavyfreak:
Onks teillä ollu palleakipua? Jos on niin minkälaista?

Mulla on ihan törkeetä kipua pallean tienoilla eli ihan keskellä ylävatsalla. Välillä kipu on vähän sivummalla tms.

Mä oon jo miettiny et nyt mul on varmaa joku vatsahaavaki kaikkien noiden lääkkeiden takia.. :snotty: Mutta taas toisaalta, tärinä kun tuota kipua kovasti pahentaa tai sen laukaisee niin sinällään viittaa endoon..

Huomena pitäs lekuriin soitella ja kysellä että jos pääsis gastroskopiaan tainnutuksessa.. :|

Mulla on myös outoja kipuja pallean kohdalla, tosin endomerioosi on vasta epäilyn alla. En muista oletko kertonut täällä jo, mutta onko sulla kipuja seksin aikana tuosta endometrioosista johtuen? Mulla taitaa loppua koko touhu kohta kokonaan, kun joka kertaa sattuu, asennot on aika rajoitetut missä pystyn olemaan ja jää särkemään koko mahan alue kun hommat on ohi...

Alkuperäinen kirjoittaja kivi:
Mulla on myös outoja kipuja pallean kohdalla, tosin endomerioosi on vasta epäilyn alla. En muista oletko kertonut täällä jo, mutta onko sulla kipuja seksin aikana tuosta endometrioosista johtuen? Mulla taitaa loppua koko touhu kohta kokonaan, kun joka kertaa sattuu, asennot on aika rajoitetut missä pystyn olemaan ja jää särkemään koko mahan alue kun hommat on ohi...

On mulla niitäkin kipuja, tietyt asennot ei onnistu ollenkaan ja muutenki saa aika varovainen olla. Ja kipeeks jään monesti minäki hommailujen jälkee.

Se piti viel lisätä että mulla kans turpoo tuo ylävatsa tosi kivasti. Eka tulee kivut, sitte jumalaton turvokki.. :|

Alkuperäinen kirjoittaja v:
Ei ollu palleakipua. Näinköhän sulle on tullut etäpesäkkeitä. :/

No näin lekuri jo aiemmin vähän arvaili ku oli tätä palleakipua ja pahimmillaan myös hartiapistosta.

Viime kesänä mut on tutkittu täysin totaalisesti (ku sairastuin vakavasti) mutta mitään ei mistään löytyny vaikka tehtiin vatsan alueen tietokonekuvaus ja kaikki mahdolliset. Paitsi tuo gastroskopia..

Ittee vaan aina pistää epäilyttään että mistä nää johtuu.. Et onks ne ny varmasti sitä endoo vai voisko olla jotai muutaki..

Alkuperäinen kirjoittaja Just:
Taasko Heavyfreak valittelee kipujaan. Yritätkö kerjätä sääliä, ei onnistu.

Jos osaat lukee niin tajusit varmaan että haen muiden kokemuksia ko. asiasta (niinku aika monet muutki täällä tekee) enkä sääliä, mä en sääliä kaipaa.

Ja ollos hyvä ja ole avaamatta mun ketjut jos noin korpee.. :xmas:

Yhteistyössä