te joilla autoista velkaa

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja ??
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
Aika kalliita autoja teillä. Tuleeko paljon korkokuluja kun auton ostaa lainarahalla?
Meillä on vanha romu. Emme ole ottaneet koskaan autolainaa, mutta joskus olemme sitä suunnitelleet.

Meidän autoi maksoi seitsemisen tonnia ja sitä lyhennettiin muistaakseni yhteensä 400 euroa kuussa. Maksoin viimeisen 700 euron erän just ennenkuin jäin äitiyslomalle:)
Rikkaita äitejä täällä palstalla, täytyy olla hyväpalkkaista porukkaa kun itekin ollaan eikä olis raaskittu kymppitonneja laittaa autoon...

Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
Alkuperäinen kirjoittaja ??:
minkä hintainen auto ja paljonko lyhennätte?

meillä 1 auto 38 tuhatta lyhennys 555e/kk ja toinen auto 21 tuhatta ja lyhennys 383e/kk

No on teillä autot, mutta ei rahaa :)

no hyvin saadaan autojen lyhennykset ja asunnon lyhennykset maksettua ja kaupastakin saa ostettua sitä mitä haluaa!

ja meillä siksi hyvät autot alla koska ajamme työmatkoja mies 140km päivässä + vielä ajot mitkä tulee työn puolesta 5v aikana autolla ajettu 250 tuhatta km
minun työmatka on 60km päivässä ja kuskaan lapsia enkä todellakaan millään romulla ala lapsiani kuljettaan. sehän on jo turvallisuus kysymys.

Alkuperäinen kirjoittaja ap:
ja meillä siksi hyvät autot alla koska ajamme työmatkoja mies 140km päivässä + vielä ajot mitkä tulee työn puolesta 5v aikana autolla ajettu 250 tuhatta km
minun työmatka on 60km päivässä ja kuskaan lapsia enkä todellakaan millään romulla ala lapsiani kuljettaan. sehän on jo turvallisuus kysymys.

E se halvempi automaattisesti oo romu. Ellei vaadi vain uutta kaupasta.

Alkuperäinen kirjoittaja leijona76:
Alkuperäinen kirjoittaja ap:

E se halvempi automaattisesti oo romu. Ellei vaadi vain uutta kaupasta.

ei uusi tarvi olla mutta tarvii olla kestävä merkki joka on hyvä ajaa ja vähän ajettu.

En itse asiassa muista enää paljonko miehen auto maksoi, mutta vissiinkin satasen maksaa kuussa ja vähän alle tonni maksettavaa vielä.Halpahan tuo on ollu joidenkin muiden autoihin verrattuna, mutta onpa asiansa ajanut mainiosti.

Yhteistyössä