Te joilla 5 DVD:n Alfred J Kwak -boksi...

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja nöttiäinen
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti

nöttiäinen

Aktiivinen jäsen
14.04.2008
2 544
0
36
..miten se eroaa samaisesta 4 DVD:n boksista?

Eli monta jaksoa Alfredia on tuossa 5 DVD:n boksissa? 26? Vaiko kaikki 52?

Tuossa 4 DVD:n boksissa on vaan eka tuotantokausi eli 26 ekaa jaksoa, onkohan siitä tulossa sit boksille vielä se toka tuotantokausikin...?

Tuosta tulikin mieleeni että eilen meille tuli tuo dvd-boxi cdon.comista ja en ole edes postipakettia avannut kun kuulin heti kun laatikosta paketin hain että levy on siellä irrallaan :/ Voiko se narmuuntua eli pitääkö minun palauttaa se vai onkohan levy tuosta huolimatta ihan ok?

Alkuperäinen kirjoittaja Tallamuspurkuna:
Tuosta tulikin mieleeni että eilen meille tuli tuo dvd-boxi cdon.comista ja en ole edes postipakettia avannut kun kuulin heti kun laatikosta paketin hain että levy on siellä irrallaan :/ Voiko se narmuuntua eli pitääkö minun palauttaa se vai onkohan levy tuosta huolimatta ihan ok?

Meilläkin tais olla levy siellä irti ja ihan kunnossa oli ainakin meillä. =)

Alkuperäinen kirjoittaja Tallamuspurkuna:

elikkäs mainitaanko cdon.comissa että siinä on se 5:des levy? ja mistä tämän 2. tuotantokauden saa ostettua ? ostin juuri 4 dvdn boksin ja ärsyttää ku olen katsonut jo sen tuotantokauden :/ ja nyt haluaisin nähdä ne loputkin joten olisi kiva jos joku laittaa linkkiä tai tietoja tästä toisesta tuotantokaudesta :)

Yhteistyössä