Katso alla oleva video nähdäksesi, kuinka asennat sivustomme verkkosovellukseksi kotinäytöllesi.
Huomio: Tämä ominaisuus ei välttämättä ole käytettävissä kaikissa selaimissa.
Joka toinen meilläkin. Välillä vaan.. no, ei täällä uskalla ihan kaikkea sanoa, mutta tuntuu raskaaltaAlkuperäinen kirjoittaja maniokki:No en. Tai en tiedä tarkoititko että jos tulevat joka vkl, meillä vain joka toinen, mutta ei se nyt silti aina ole aivan mahtavaa...joskus tuntuu että menipä kaksi ihanan rauhallista viikkoa taas äkkiä...
Alkuperäinen kirjoittaja Onnenkantamoinen:Oletteko AINA ihan jee jee, ihanaa kun tulit? Aidosti?
Alkuperäinen kirjoittaja Onnenkantamoinen:Joka toinen meilläkin. Välillä vaan.. no, ei täällä uskalla ihan kaikkea sanoa, mutta tuntuu raskaaltaAlkuperäinen kirjoittaja maniokki:No en. Tai en tiedä tarkoititko että jos tulevat joka vkl, meillä vain joka toinen, mutta ei se nyt silti aina ole aivan mahtavaa...joskus tuntuu että menipä kaksi ihanan rauhallista viikkoa taas äkkiä...
:/
No kun mä tunnen itseni poikkeavaksi, kun en jaksa aina hyppiä riemusta. Ja tuntuu, että se on asia, jota ei saa ääneen myöntää.Alkuperäinen kirjoittaja sef:Alkuperäinen kirjoittaja Onnenkantamoinen:Oletteko AINA ihan jee jee, ihanaa kun tulit? Aidosti?
No ei kai kukaan voi olla![]()
Niinpä.Alkuperäinen kirjoittaja leija:eipä sitä voi valittaa jos alkaa olemaan sellasen miehen kanssa jolla jos lapsia.
Alkuperäinen kirjoittaja leija:eipä sitä voi valittaa jos alkaa olemaan sellasen miehen kanssa jolla jos lapsia.
Enhän mä nyt tietenkään anna sen näkyä, ilolla otan vastaan ja kohtelen hyvin!Alkuperäinen kirjoittaja Nannanapa:Pakko sanoa, että miltähän niistä lapsista tuntuu tulla teille?
Eivät hekään varmaan joka kerta ole, että Jee Jippii iskän ja sen uuden puolison luo viikonlopuksi...
Alkuperäinen kirjoittaja Onnenkantamoinen:No kun mä tunnen itseni poikkeavaksi, kun en jaksa aina hyppiä riemusta. Ja tuntuu, että se on asia, jota ei saa ääneen myöntää.Alkuperäinen kirjoittaja sef:Alkuperäinen kirjoittaja Onnenkantamoinen:Oletteko AINA ihan jee jee, ihanaa kun tulit? Aidosti?
Alkuperäinen kirjoittaja Onnenkantamoinen:No kun mä tunnen itseni poikkeavaksi, kun en jaksa aina hyppiä riemusta. Ja tuntuu, että se on asia, jota ei saa ääneen myöntää.Alkuperäinen kirjoittaja sef:Alkuperäinen kirjoittaja Onnenkantamoinen:Oletteko AINA ihan jee jee, ihanaa kun tulit? Aidosti?
Alkuperäinen kirjoittaja merianna:no jaa, jos tilanne olisi ollut se että miehen lapset olisi olleet vain joka toinen viikonloppu ja lomilla sensijaan että asuivat meidän kanssa, mikä ettei olisi ollut mukava nähdä.
t. 7 vuotta uusperheellisenä elänyt, joka ei oikein ymmärrä miksei niitä miehen lapsia jaksa sulattaa edes silloin tällöin