R
rintaruokkija
Vieras
Milloin kiinteiden aloittamisen jälkeen pääsitte ensimmäisen kerran olemaan pitempään kuin syöttövälin vauvan luota? Meillä lapsi ei ole oppinut oikein syömään pullosta ja syöttöväli on päivisin edelleen noin kaksi tuntia. Tarkalla suunnittelulla ja hyvällä ajoituksella olen päässyt jumppaan ja asioille ilman vauvaa, mutta esimerkiksi teatterissa käymisestä tai elokuvista on ollut turha edes haaveilla. Kuukauden päästä lapsi täyttää puoli vuotta, ja voimme aloittaa kiinteiden maistelun. Milloin on realistista olettaa, että voin olla kaksi tuntia pitempään poissa lapsen luota?
Asia ei minua varsinaisesti häiritse, mutta olisi kiva kevättä suunnitellessa tietää, mihin menoihin uskallan edes arvella pääseväni. (Ja ei, en suunnnitele mitään päivien poissaoloja, vaan esimerkiksi kolmen neljän tunnin pistäytymisiä jossakin
)
Asia ei minua varsinaisesti häiritse, mutta olisi kiva kevättä suunnitellessa tietää, mihin menoihin uskallan edes arvella pääseväni. (Ja ei, en suunnnitele mitään päivien poissaoloja, vaan esimerkiksi kolmen neljän tunnin pistäytymisiä jossakin